تاج: سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 1

به گزارش مجله ستاره، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پیشنهاد مشترک ایران و قطر مورد موافقت کنفدراسیون آسیا نهاده شد و سهمیه ایران در لیگ قهرمانان 1+3 شد.

تاج: سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 1

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج در نشست رؤسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از 10 سال در پی تصویب مصوبه ای بودیم که در جلسه آخر کنفدراسیون آسیا پیشنهاد مشترک ایران و قطر مورد موافقت کمیته اجرایی AFC نهاده شد. براساس این مصوبه کنفدراسیون آسیا، سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 1+3 شد که برای فوتبال ایران بسیار مهم است.

وی در ادامه گزارشی درباره اقدامات اجرا شده برای بلیت فروشی الکترونیکی ارائه و اجرایی کردن آن را اتفاقی بزرگ برای فوتبال داخلی عنوان نمود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ممکن است مسائلی در حال حاضر برای انجام این طرح باشد، ولی قطعاً بعد از سپری شدن چند هفته این مسائل برطرف خواهد شد.

تاج خاطر نشان کرد: بی تردید هر تغییر رویه ای با هزینه هایی همراه خواهد بود، اما باور ما این است که بلیت فروشی الکترونیکی اتفاق مثبتی برای فدراسیون و ورزش کشور خواهد بود و کار بلیت فروشی الکترونیک کار بزرگی معادل صعود تیم ملی به جام دنیای بود و ثمرات آن در آینده روشن تر خواهد شد.

وی در انتها با اعلام این خبر که ایران در آخرین رنکینگ فوتبال ایران همچنان در رده اول آسیا و بیست وسوم دنیا است، اظهار امیدواری کرد که فوتبال ایران بتواند مسیری رو به توسعه را طی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 383

به "تاج: سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید