بوی ماه مهر با دفتر ایرانی

به گزارش مجله ستاره، نمایشگاه نوشت افزار ایرانی با عنوان بوی ماه مهر از 20 شهریور برگزار شده و تا 31شهریور در فرهنگسرای اشراق و منطقه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس برقرار است.

بوی ماه مهر با دفتر ایرانی

به گزارش روزگار دفترهای کاهی با جلدهای بی رنگ و رو، پاک کن های دو رنگ آبی و قرمز که معلوم نبود قسمت آبی آن به چه دردی می خورد، جامدادی های آهن ربایی و تراش رومیزی که برایشان می مردیم خیلی وقت است که سرآمده و دنیای لوازم التحریر هم مثل همه چیزهای دیگر تغییر نموده. با این همه، حس و حال بچه ها دم دمای مهرماه و آغاز مدارس هنوز همان است که بود.

هنوز هم اواخر شهریور بچه ها ذوق گشتن لابه لای دفترها، مدادها و پاک کن های رنگارنگ را دارند و دیگر لازم نیست پدر و مادرها پول بیشتری برای نوشت افزار خارجی بدهند تا کمی دفتر و کتاب ها رنگ و رو داشته باشد. لوازم التحریر ایرانی این روزها حسابی خوشرنگ و لعاب است و دانش آموزان را سر ذوق می آورد.

احتمالا به گوشتان خورده که سال جاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نمایشگاهی را برای عرضه نوشت افزار ایرانی با عنوان بوی ماه مهر برگزار نموده و حتی شاید تا به امروز از این نمایشگاه تماشا هم نموده باشید، چون نمایشگاه نوشت افزار از 20 شهریور برگزار شده و تا 31شهریور در فرهنگسرای اشراق و منطقه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس برقرار است. برای آنها که خرید لوازم مورد احتیاج مدرسه فرزندشان را گذاشته اند برای روزهای آخر، باید بگوییم که این نمایشگاه برای حمایت از نوشت افزار ایرانی و تولیدکنندگان داخلی و ترویج استفاده از کالای داخلی است و محصولاتی هم که ارائه می گردد شامل نوشت افزار و لوازم مورداحتیاج دانش آموزان، ضمن دارا بودن تنوع، به صورت مستقیم از سوی تولیدکنندگان و با قیمت اصلی عرضه می گردد.

اما این تمام ماجرا نیست و بازدید از نمایشگاه با یک خرید ساده - و البته هیجان انگیز برای بچه ها- به اتمام نمی رسد. در حاشیه این نمایشگاه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری هم در حال برگزاری است تا یک روز خاطره انگیز برایتان بسازد. نمایش میدانی و مسابقه کتابخوانی که والدین را هم کیفور می نماید، بخشی از این برنامه هاست و به صورت اختصاصی برای بچه ها و نوجوانان هم برنامه های متنوع تفریحی برگزار خواهد شد.

چند روزی بیشتر تا خاتمه برگزاری نمایشگاه بوی ماه مهر نمانده و اگر باز هم می خواهید اطلاعات بیشتری راجع به نمایشگاه داشته باشید و بعد عزم رفتن کنید، می توانید به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری به نشانی www.farhangsara.ir بروید یا با تلفن 1837 تماس بگیرید و بعد راهی شوید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 28 شهریور 1402 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2283

به "بوی ماه مهر با دفتر ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوی ماه مهر با دفتر ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید