کیهانی: پیش بینی می کردیم تفتیان مدال بگیرد

به گزارش مجله ستاره، رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به این که تفتیان با سطح اول دوومیدانی فاصله زیادی نداری تاکید نمود که دوست داشت دونده 100 متر ایران مدال بگیرد.

کیهانی: پیش بینی می کردیم تفتیان مدال بگیرد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از جاکارتا، مجید کیهانی، رییس فدراسیون دوومیدانی در خصوص عملکرد حسن تفتیان، دونده سرعتی و ملی پوش، اظهار کرد: رقابتی دیدنی و جذاب را از سریع ترین دوندگان آسیا در فینال 100 متر بازی های آسیایی شاهد بودیم. سطح این مسابقه بسیار بالا بود و همه دوندگان برای کسب یک نتیجه خوب و حتی مدال به فینال آمده بودند. قهرمان این مسابقه رکورد 9.92 ثانیه را به ثبت رساند و دوندگان بعدی هم با اختلاف هزارم ثانیه با رکورد 10.00 ثانیه دوم و سوم شدند که این اتفاق گواه همین ادعا است. تفتیان با وجود کوشش خود با زمان 10.19 ثانیه به رتبه ششمی رسید. ما دوست داشتیم او مدال بگیرد و پیش بینی این را هم نموده بودیم. به هر حال مسابقه است و برد و باخت هم دارد. او ورزشکار شایسته ای است و رقابت خوبی هم با دیگر دوندگان ژاپن، چین و کره داشت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما فاصله زیادی با سطح بالای سرعت آسیا نداریم و مصمم هستیم با برنامه ریزی برای ارتقای سطح دوهای سرعت دوومیدانی ایران این فاصله را به حداقل برسانیم. امیدوارم که نتایج بهتری در آینده نزدیک حاصل گردد.

کیهانی در خاتمه با آرزوی موفقیت برای همه ملی پوشان دوومیدانی ایران ، گفت : بی تردید همه ورزشکاران تیم ملی با هدف موفقیت به بازی های آسیایی جاکارتا آمده اند و ما نیز برای کسب موفقیت آنها برنامه ریزی نموده ایم. آنها نمایندگان شایسته ای هستند و ما نیز برای همه آنها آرزوی موفقیت می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 26

به "کیهانی: پیش بینی می کردیم تفتیان مدال بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیهانی: پیش بینی می کردیم تفتیان مدال بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید