ببینید: برف اردبیل را هم سفیدپوش کرد

به گزارش مجله ستاره، بارش برف در دومین روز از فروردین ماه 1402 بعضی از منطقه ها استان اردبیل را سفید پوش کرد.

ببینید: برف اردبیل را هم سفیدپوش کرد

به گزارش خبرنگاران، بارندگی ها در استان اردبیل که از شب گذشته شروع شده است، از بامداد امروز چهارشنبه بعضی منطقه ها استان را سفید پوش کرد.

دمای هوا در اغلب شهرهای استان بین 5 تا 9 درجه کاهش یافته است به طوری که دمای هوای اردبیل از هشت درجه در روز گذشته به صفر در روز جاری کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش بیشترین تغییرات دمایی در شهرستان کوثر ثبت شده است به طوری که دمای هوای این شهرستان از 13 درجه در روز گذشته با 9 درجه کاهش به چهار درجه رسیده است. این در حالی است که امروز دمای هوا در شهرهای خلخال، نیر، نمین، سرعین و مشگین شهر منفی یک درجه ثبت شده است.

بر اساس گزارش هواشناسی از روز پنجشنبه تا عصر شنبه هفته آینده هرچند شرایط جوی نسبتا پایدار بوده و آسمان استان غالباً صاف همراه با افزایش نسبی دمای هوا خواهد بود؛ اما از شرایط فصلی و محلی در ساعات عصر و اوایل شب در منطقه ها کوهستانی رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

افزایش 50 درصدی تردد در راه های استان اردبیل

در همین زمینه امید نسیمی رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر تمام راههای استان باز است و تردد به صورت عادی و روان در این مسیرها برقرار است.

امید نسیمی افزود: گزارش دریافتی از دوربین های نصب شده در راههای استان حاکی از بارش پراکنده در مسیر گردنه صائین و مه گرفتگی مقطعی در گردنه الماس است و بقیه مسیرها باز است و تردد بدون مشکل در آنها جریان دارد.

رئیس مرکز مدیریت راههای استان بعلاوه از ثبت 350 هزار و 269 تردد ورودی و خروجی در راههای استان اردبیل از 25 اسفند ماه سال 1401 تا اول فروردین ماه سال جاری اطلاع داد و گفت: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته این رقم 232 هزار تردد بوده که نشان دهنده افزایش 50 درصدی تردد در راههای استان است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل از عصر شنبه (5 فروردین) سامانه بارشی دیگری وارد استان شده و در روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر منطقه ها استان شاهد بارش باران خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 فروردین 1402 بروزرسانی: 2 فروردین 1402 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2215

به "ببینید: برف اردبیل را هم سفیدپوش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید: برف اردبیل را هم سفیدپوش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید