ایران از گسترش روابط علمی و دانشگاهی با هند استقبال می نماید

به گزارش مجله ستاره، خبرنگاران : رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرماندار ایالت ماهاراشتای هند بر گسترش روابط تجاری ایران و هند تاکید نمود و گفت: ایران از گسترش روابط علمی و دانشگاهی با هند استقبال می نماید.

ایران از گسترش روابط علمی و دانشگاهی با هند استقبال می نماید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران ،علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سرانجام دیدار خود با شانکارا نارایان فرماندار ایالت ماهاراشتا به مرکزیت بمبئی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این دیدار بیشتر درباره گسترش روابط تجاری دو کشور بود و از آنجایی که بمبئی پایتخت تجاری هند است این دیدار حائز اهمیت است.، گفت: فرماندار بمبئی نگاه خوبی به افزایش سطح همکاری های تجاری دو کشور دارد.

وی اضافه نمود: بخش دیگری از مذاکرات تجاری دو کشور مربوط به مقامات دهلی است و باید در آنجا ادامه پیدا کند.

رئیس مجلس با بیان اینکه دراین دیدار درباره روابط دانشگاهی دو کشور بحث شد ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از گسترش روابط علمی و دانشگاهی با هند استقبال می نماید.

همچنین فرماندار ایالت ماهاراشتا با اشاره به قدمت روابط تجاری ایران و هند گفت: سطح این روابط در حال حاضر باید گسترش بیشتری پیدا کند و هند از این مساله استقبال می نماید.

وی ادامه داد: در این دیدار درباره گسترش روابط دانشگاهی بحث شد که قرار شد، هند مسائل دانشجویان ایرانی مقیم این کشور را مرتفع کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 512

به "ایران از گسترش روابط علمی و دانشگاهی با هند استقبال می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران از گسترش روابط علمی و دانشگاهی با هند استقبال می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید