انتقاد معاون استاندار آذربایجان شرقی از فرایند کند بازسازی خانه پدری استاد شهریار

به گزارش مجله ستاره، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه کوتاهی و کم کاری بعضی ادارات در اجرای به موقع پروژه های عمرانی، هزینه های اجرایی و اجتماعی را افزایش داده است.

انتقاد معاون استاندار آذربایجان شرقی از فرایند کند بازسازی خانه پدری استاد شهریار

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران، محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای اداری بستان آباد با اشاره به اینکه توسعه و آبادانی منطقه و کشور نیازمند عزم جدی و همگانی است،اضافه کرد: متاسفانه بعضی کوتاهی ها و کم کاری ها در جهت اجرای پروژه های عمرانی از سوی ادارات موجب شده تا هزینه های اجرایی و اجتماعی افزایش یابد.

وی با اشاره به ظرفیت های فراوان برای توسعه شهرستان بستان آباد گفت: در شرایطی که به دلیل شرایط آب و هوا بسیاری از مراکز تفریحی و گردشگری استان غیر فعال هستند، اما وجود پیست اسکی سهند در این شهرستان می تواند به مرکز جذب توریست و گردشگر تبدیل شده و بستان آباد را قطب گردشگری استان در فصول سرد کند.

پورمهدی همچنین با انتقاد از فرایند کند بازسازی خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب، خاطر نشان کرد: با وجود اهمیت و صندلی این بنا در توسعه گردشگری شهرستان و پیگیری های فراوان هنوز بیش از 3 سال عملیات بازسازی این بنا به سرانجام نرسیده است.

وی با بیان اینکه تنها راه نجات و توسعه مالی کشور توجه به اقتصاد مقاومتی است، گفت: مسئولان باید زمینه را برای توسعه سرمایه گذاری های داخلی و حل مسائل سرمایه گذاران را فراهم نمایند.

فرماندار بستان آباد نیز در این جلسه توجه به توسعه روستاها را از اولویت های اصلی برای توسعه پایدار و همه جانبه شهرستان برشمرد و گفت: روستاها از محورهای اصلی صنعت و اقتصاد کشور هستند که اگر مسائل آنها حل گردد، رسیدن به توسعه پایدار نیز تسهیل خواهد شد.

علی بدر شکوهی اضافه کرد: درخواست بیش از 106 واحد فراوریی در ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری شهرستان آنالیز و تعداد 24 واحد جهت اخذ تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند.

وی ادامه داد: بیش از 240 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به این واحدها پرداخت شد که در مجموع برای بیش از 200 نفر نیز در شهرستان شغل ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 754

به "انتقاد معاون استاندار آذربایجان شرقی از فرایند کند بازسازی خانه پدری استاد شهریار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد معاون استاندار آذربایجان شرقی از فرایند کند بازسازی خانه پدری استاد شهریار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید