امیری: برنامه ای برای آینده ندارم

به گزارش مجله ستاره، رقابت در سوپر لیگ ترکیه بیسیار سخت و فشرده است.در اینجا فوتبال روان و پرفشار انجام می گیرد.واقعا بازی کردن در این لیگ کار راحتی نیست.

امیری: برنامه ای برای آینده ندارم

وحید امیری یک فصل بعد از حضور در ترابزون سپور با سایت Yenisafak مصاحبه ای انجام داده که به این توضیح است:

*تشابه فرهنگی:سنت های ما و ترکیه خیلی شبیه به هم هستند.من از زبان مشترک حرف نمی زنم.اما خوشحالم که ایمان مشابه خودم را تقسیم می کنم.من هم اکنون عضوی از این جمع هستم.

*فوتبال ترکیه:فوتبال در اینجا روان و سخت است.وقتی به اینجا آمدم، مجبور شدم به سرعت خودم را با تیم هماهنگ کنم.خیلی ناراحت شدم که به خاطر مصدومیت از تیم دور بودم.حالا مشکل مصدومیتم رفع شده و می خواهم برای تیم کار بیشتری انجام دهم.رقابت در سوپر لیگ ترکیه بیسیار سخت و فشرده است.در اینجا فوتبال روان و پرفشار انجام می گیرد.واقعا بازی کردن در این لیگ کار راحتی نیست.

*تسلط بر فوتبال اروپا:می دانم در سال های گذشته ترابزون اسپور مقابل غول های بسیاری برنده شده است.اکنون تیمی داریم که می تواند در فوتبال اروپا پیروز باشد.فکر می کنم با چند بازیکن جدید،می توانیم وقتی در مسابقات اروپایی هستیم بدرخشیم.

*اطلاعات موجود:وقتی به ترابزون آمدم، بازیکنان زیادی بودند که شانس بازی نداشتند.توانمندی های آنها بسیار روشن بود .بازیکنانی همانند اوگورکان، عبدالقدیر، اومور، حسین و دیگران به ترابزون اسپور آمدند و توانمندی های خود را نشان دادند.در واقع آنها فرصتی برای این کار را در ترابزون یافتند. برای من توانمندی های آنها روشن است و اکنون خیلی راحت بازی می نمایند.

*اشکال سیستم وار:فکر می کنم این سیستم شور و هیجان فوتبال را کاهش داده است. در حالی که شاهد هستیم از یک سو کوشش می گردد فوتبال پرهیجان باشد از سوی دیگر با این سیستم شور و هیجان گرفته می گردد.به نظرم این سیستم از نظر تمرکز، تاثیر منفی از خود برجای می گذارد.

*برنامه برای آینده:برای آینده برنامه ای ندارم.تمام کوششم این است که برای پیروزیت تیمم کارکنم.چون فکر می کنم از این تیم دستمزد می گیرم و این حقوق باید حلال باشد.من یک مسلمان هستم.من فقط در چارچوپ آنچه خدا می گوید و می خواهد، عمل می کنم.

3-300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 218

به "امیری: برنامه ای برای آینده ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: برنامه ای برای آینده ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید