امیدوارم چراغ راه امام حسین (ع) راهنمای تمام مسلمانان و جوانان باشد

به گزارش مجله ستاره، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امیدوارم که چراغ راه امام حسین (ع) راهنمای تمام مسلمانان و جوانان عزیز گردد.

امیدوارم چراغ راه امام حسین (ع) راهنمای تمام مسلمانان و جوانان باشد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از وزارت علوم ، منصورغلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم بدرقه کاروان دانشجویان اربعین حسینی دانشگاه بوعلی سینا گفت: اربعین فرصتی است که ما امام حسین (ع) را فراموش نکنیم؛ افراد بسیاری کوشش کردند که یادی از امام حسین باقی نماند اما امروز ما شکوهی که در اربعین- به خصوص سال های اخیر- می بینیم، نشان می دهد که چراغی که خدای متعال می افروزد، هیچ کس نمی تواند آن را خاموش کند. امیدوارم که چراغ راه امام حسین (ع) راهنمای تمام مسلمانان و جوانان عزیز گردد.

وی در توصیه ای گفت: بسیاری وقت ها جوانان در برخی مباحث مانند دعا و قرائت ادعیه احساس تنبلی می نمایند که باید بگویم برزبان داشتن دعا و ذکر، عادت سختی نیست ضمن آن که این ها دستگیره ای از دستگیره های سفینه النجاه است.

غلامی بیان داشت: پس از خاتمه دفاع مقدس جزء اولین گروه هایی بودیم که به زیارت کربلا و نجف رفتیم؛ آن موقع وقتی از ایران رفتیم فضا بسیار غم انگیز بود. در سفر اخیر نیز اتفاقات خوبی افتاده و مجموعه ای با نام صحن حضرت زهرا (س) در نجف به همت ایرانی ها و با کوشش مهندسان و کارگران ایرانی ساخته شده که مجموعه ای فاخر و وسیع است که به جهان خدمات می دهد.

وزیر علوم، در ادامه تبیین کرد: ما آن چه فکر می کنیم باید انجام گردد را باید باور کنیم؛ نیت پاک و قلب پاک این را محقق می نماید.

غلامی گفت: اول باید خودمان هر کاری که فکر می کنیم خوب است را انجام دهیم و سپس دیگران را نیز به آن دعوت کنیم.

وی مطرح کرد: بحث های بهداشت و رعایت حقوق دیگران تاکید شده که این ها تمرینی است برای زمان نه چندان دور ظهور.

غلامی در خاتمه خاطر نشان کرد: علائم تقویت دین در آخرالزمان است و ما باید بخش خوب ظهور را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 478

به "امیدوارم چراغ راه امام حسین (ع) راهنمای تمام مسلمانان و جوانان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم چراغ راه امام حسین (ع) راهنمای تمام مسلمانان و جوانان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید