استقرار 306 خودروی برف روب و 10 هزار کارگر در منطقه ها 22 گانه

به گزارش مجله ستاره، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: 306 دستگاه خودروی برف روب و نمک پاش در سطح منطقه ها 22 گانه مستقر شده اند و از امروز صبح 500 دستگاه خودروی غیرتخصصی دیگر هم اضافه شده است تا شهر با تشدید بارش برف دچار مشکل نشود.

استقرار 306 خودروی برف روب و 10 هزار کارگر در منطقه ها 22 گانه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، اصغر عطایی گفت: روز گذشته بارش باران در تعدادی از منطقه ها کوهپایه ای شهر تهران شروع شد و تا شب ادامه داشت. از بامداد امروز نیز بارش برف خفیف در تعدادی از منطقه ها شمالی شهر تهران شروع شده و همچنان ادامه دارد و به گفته هواشناسی بارش برف و باران تا 12 امشب ادامه دارد.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه روز گذشته تمامی نیرو های خدماتی منطقه ها 22 گانه آماده باش کامل بودند، اضافه نمود: 306 دستگاه ماشین آلات مکانیزه برف روب و نمک پاش از شب گذشته در سطح منطقه ها 22 گانه مستقر شده اند. از امروز صبح همین تعداد خودرو به همراه 500 دستگاه خودروی غیرتخصصی دیگر در سطح معابر مستقر و آماده باش هستند.

عطایی توضیح داد: مخازن زرد رنگ از شن و نمک مخصوص پر شده اند تا در صورت احتیاج و تشدید سرمای هوا برای جلوگیری از یخ زدگی سطح معابر به وسیله نیرو های خدماتی در هر ناحیه استفاده شوند.

وی ادامه داد: بیش از 10 هزار عوامل کارگری در بخش های مختلفی نظیر برف روبی، برف تکانی، شن پاشی و ... در سطح منطقه ها 22 گانه آماده باش هستند تا با کاهش دما، شهر دچار مشکل نشود.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه طبق آخرین گزارش از سطح شهر تنها دو نقطه از دو منطقه شمالی شهر تهران دچار مشکل کوچکی شده بودند که به سرعت رفع شد، مطرح نمود: تمامی عوامل خدماتی برای تشدید بارش برف و ارائه خدمت رسانی در آماده باش کامل هستند.

عطایی گفت: اکیپ های مجزا نیز برای برف تکانی از شاخه درختان در بوستان ها، بزرگراه ها و سطح معابر به همراهی تمامی تجهیزات و ادوات لازم، آماده خدمت رسانی هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1935

به "استقرار 306 خودروی برف روب و 10 هزار کارگر در منطقه ها 22 گانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار 306 خودروی برف روب و 10 هزار کارگر در منطقه ها 22 گانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید