استراتژی جدید ارتش انگلیس در برابر چین

به گزارش مجله ستاره، فرماندهی ارتش انگلیس استراتژی جدیدی را به زعم خود برای مهار تهدید از طرف چین مورد آنالیز قرار می دهد.

استراتژی جدید ارتش انگلیس در برابر چین

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از روزنامه فایننشال تایمز، فرماندهی ارتش انگلیس استراتژی جدید برای مهار تهدید از سوی چین که در جریان پاندمی افزایش یافته است را مورد بحث قرار می دهد.

طبق گزارش این روزنامه، اخیرا فرماندهان نیروی هوایی، دریایی و زمینی انگلیس با شماری از وزرای کشور راهبردهای برای مهار تهدید چین گفت وگو کردند.

قرار است در پاییز وزارت دفاع انگلیس یک استراتژی دفاعی جدید تهیه کند که تمرکز خود را روی تهدید چین اختصاص خواهد داد.

این روزنامه به نقل از زبان توبیاس الوود، رئیس کمیته دفاعی مجلس انگلیس نوشت: ما باید درک کنیم که چگونه با چین که در طول عمر ما در حوزه های مالی، فناوری و نظامی از ایالات متحده پیشی خواهد گرفت، مقابله خواهیم کرد.

در میان استراتژی های نظامی که توسط فایننشال تایمز مورد بحث قرار گرفته است، ایجاد روابط با کره جنوبی و ژاپن و همچنان استفاده گسترده از فناوری های هوش مصنوعی و افزایش حضور نظامی در آسیا به چشم می خورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1093

به "استراتژی جدید ارتش انگلیس در برابر چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراتژی جدید ارتش انگلیس در برابر چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید