از نکونام و محمود فکری تا مجیدی و الکس نوری؛ گزینه های نیمکت استقلال

به گزارش مجله ستاره، خبرگزاری خبرنگاران- اعضای هیات مدیره استقلال سه گزینه داخلی برای سرمربیگری این تیم دارند.

از نکونام و محمود فکری تا مجیدی و الکس نوری؛ گزینه های نیمکت استقلال

به گزارش خبرنگاران، همانطور که قبلا نوشتیم الکس نوری حتی بعد از برکناری احمد سعادتمند هم گزینه اول هیات مدیره استقلال است و آبی ها قصد دارند تا روز یکشنبه تکلیف این مربی را روشن کنند. اما اگر به هر دلیلی الکس نوری با استقلال به توافق نرسد، آبی پوشان سه گزینه داخلی دارند که از بین آن ها یکی را به عنوان سرمربی فصل آینده معرفی می کنند.

طبق اخبار رسیده اگر استقلال با الکس نوری به توافق نرسد، با توجه به این که امیرقلعه نویی پیش از این به این آبی ها جواب رد داده بود، جواد نکونام گزینه اول آبی هاست. مربی که به تازگی قرارداد خود را با فولاد تمدید کرده است. گزینه دوم استقلال محمود فکری است که در حال حاضر سرمربی نساجی مازندران بوده و اگر به هر دلیلی آبی ها با این دو مربی به توافق نرسند، گزینه بعدی فرهاد مجیدی است که در نیم فصل دوم هدایت آبی ها را برعهده داشت. البته در این بین نام گزینه هایی مثل مجید نامجو مطلق و مهدی پاشازاده هم مطرح است ولی آن ها در اولویت بعدی نشستن روی نیمکت استقلال قرار دارند و از شانس کمی برخوردار هستند.

از طرفی تکلیف سرمربیگری الکس نوری در استقلال تا یکشنبه تعیین می گردد. بعد از برکناری احمد سعادتمند از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال، اعضای هیات مدیره درخواست کرده اند مدیران میانی باشگاه اسناد مذاکره با الکس نوری را در اختیار آن ها قرار بدهند تا متوجه شوند در این مدت مذاکرات با مرد ایرانی - آلمانی تا چه حدی جلو رفته است.

در حال حاضر تنها سندی که در اختیار هیات مدیره استقلال قرار گرفته، ایمیلی است که سعادتمند در تاریخ 28 سپتامبر (7 مهر) برای الکس نوری ارسال کرده و سند دیگری در دست مدیران باشگاه نیست. البته ممکن است اسناد دیگری در مورد مذاکره سعادتمند با استقلال در دست باشد که هنوز به دست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نرسیده است. نکته مهم ماجرا این است که گزینه اول استقلال الکس نوری است اما مدیران باشگاه برای این که از برنامه شروع تمرینات عقب نیفتند، تنها تا یکشنبه صبر می کنند و در صورتی که شرایط برای جذب او فراهم نگردد، سراغ گزینه های داخلی می فرایند تا زمان را از دست ندهند.

اگر الکس نوری سرمربی استقلال نگردد فرهاد مجیدی به این تیم برمی گردد. زمانی که احمد سعادتمند مشغول انتخاب سرمربی بود از الکس نوری، امیرقلعه نویی، جواد نکونام و محمود فکری به عنوان گزینه های جانشینی او یاد می شد اما حالا برکناری او شرایط متفاوتی را ایجاد کرده است.

در حال حاضر گزینه قطعی و اول اعضای هیات مدیره استقلال، الکس نوری است. مربی ایرانی - آلمانی که امروز سعادتمند مدعی شد با او توافق کرده است. در صورتی که الکس نوری راضی گردد طبق قوانین ایران و ریالی قرارداد ببندد، گزینه نهایی هیات مدیره استقلال است، در غیر اینصورت شرایط دستخوش تغییر می گردد. با توجه به اینکه در حال حاضر نکونام، فکری و امیرقلعه نویی در تیم های خود مشغول به کار هستند، گزینه بعدی هیات مدیره استقلال فرهاد مجیدی است، فردی که با این تیم نتایج نسبتا خوبی گرفت اما بعد از اختلاف با سعادتمند از سمت خود کناره گیری کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1233

به "از نکونام و محمود فکری تا مجیدی و الکس نوری؛ گزینه های نیمکت استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نکونام و محمود فکری تا مجیدی و الکس نوری؛ گزینه های نیمکت استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید