اروپایی ها پرچم اتحادیه اروپا را آتش زدند

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، همزمان با برگزاری اعتراضات ضد قرنطینه در بروکسل مرکز بلژیک، تصاویر از سوزاندن پرچم اتحادیه اروپا و تخریب مقر دیپلماتیک این اتحادیه حکایت دارد.

اروپایی ها پرچم اتحادیه اروپا را آتش زدند

به گفته سازمان دهندگان تظاهرات ضد قرنطینه در مرکز بلژیک، آنها مخالف دستورالعمل های بهداشتی و اقدامات مرتبط با کرونا به طور کلی نیستند، بلکه به روش غیردموکراتیک دولت های اروپایی که آنها را اجرا می نمایند اعتراض دارند.

گفته شده معترضان سعی داشتند که درب ورودی مقر را بشنمایند، سنگ پرتاب نمایند و حتی از تخته ها به عنوان نیزه برای شکستن شیشه استفاده کردند.

استفانو سانینو، دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا از افسران پلیس به خاطر حفاظت از ساختمان اتحادیه اروپا در برابر یک حمله شرم آور و نفرت انگیز تشکر نموده است.

ویدئوهای دیگری که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، نشان می دهد که انبوهی از تظاهرنمایندگان در خیابان های بروکسل هجوم آورده اند، پرچم ها را به اهتزاز در می آورند و شعار می دهند. بعضی از معترضان در حال لگد زدن به نرده ها و درگیری با پلیس دیده می شوند، در حالی که مأموران کوشش می نمایند با گاز اشک آور با تظاهرنمایندگان مقابله نمایند.

خبرگزاری فرانسه تظاهرات ضد قرنطینه روز یکشنبه در بروکسل را بزرگ تر از گذشته توصیف کرد. روز شنبه، شهرهای دیگر اروپایی نیز شاهد تظاهرات مشابهی بودند که طبق گزارش ها به وسیله بیش از 600 انجمن محلی از سراسر اروپا سازماندهی شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1969

به "اروپایی ها پرچم اتحادیه اروپا را آتش زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپایی ها پرچم اتحادیه اروپا را آتش زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید