اختراعی جالب از اپل که استفاده از ساعت های هوشمند را متحول می نماید ، بندهای عجیب!

به گزارش مجله ستاره، اپل اخیرا اختراعی ثبت نموده که مطابق آن، بندهای اپل واچ هم هوشمند می شوند. طبق این پتنت، جدا از این که می توان بند ساعت را شخصی سازی کرد، این بندها به ثبت اطلاعات مخصوص هر کاربر هم یاری می نمایند.

اختراعی جالب از اپل که استفاده از ساعت های هوشمند را متحول می نماید ، بندهای عجیب!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گیزموچاینا، اپل همواره در نوآوری پیشرو بوده و حتی بند یا بندهای به ظاهر ساده برای اپل واچ نیز از روحیه خلاق آن ها در امان نمانده است. در پتنتی که به تازگی اعطا شده، این شرکت برنامه هایی را برای متحول کردن نحوه تعامل ما با اپل واچ به وسیله بندهایی که می توانند تنظیمات اتوماتیک را راه اندازی و استفاده از بند را ردیابی نمایند، ارائه کره است. این پیشرفت هیجان انگیز می تواند تجربه استفاده از اپل واچ را متحول کند.

این شرکت میخواهد با این ویژگی، اپل واچ را شخصی سازی کند و تجربه کاربری را بهبود ببخشد.ثبت اختراع با عنوان شناسایی بند برای دستگاه های الکترونیکی پوشیدنی فراتر از تشخیص اتصال یا جدا شدن باند است. ساعت قادر خواهد بود نوار خاصی را که به آن متصل شده، شناسایی کند. پس از شناسایی، ساعت از این اطلاعات برای راه اندازی اقدامات و عملکردهای مختلف استفاده می نماید.

اپل واچ مجموعه ای از عملکردهای بالقوه را پوشش می دهد که می توانند با شناسایی بند ساعت مرتبط باشند. این امکانات عبارتند از راه اندازی برنامه ها، باز کردن وب سایت ها، راه اندازی تایمر، نمایش پیغام ها، ارائه هشدارها، برقراری ارتباط با دستگاه های دیگر و غیره.

این پتنت چندین روش برای شناسایی بند را شرح می دهد. یکی از آنها شامل استفاده از کد QR است که در مقابل پشت ساعت قرار گرفته است. روش دیگر از نور ساطع شده از یک منبع استفاده می نماید و از یک عنصر شناسایی روی بند ساعت منعکس می گردد، که می تواند شامل الگوهایی باشد که طول موج های خاصی از نور را منعکس می نمایند.

علاوه بر تشخیص بند ساعت، اپل میخواهد شخصی سازی و ردیابی استفاده را افزایش دهد. اپل واچ اطلاعات استفاده از قبیل تاریخ، زمان، مدت زمان، مکان، فعالیت ها، بیومتریک کاربر و ویژگی های محیطی مرتبط با هر بند را ثبت می نماید. این داده ها بینش ارزشمندی را در خصوص الگوهای استفاده و ترجیحات کاربران ارائه می دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 خرداد 1402 بروزرسانی: 14 خرداد 1402 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2243

به "اختراعی جالب از اپل که استفاده از ساعت های هوشمند را متحول می نماید ، بندهای عجیب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختراعی جالب از اپل که استفاده از ساعت های هوشمند را متحول می نماید ، بندهای عجیب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید