آرمات: پیغام هنوز از لیگ برتر حذف نشده است، امیدی به بهبود شرایط پیغام ندارم

به گزارش مجله ستاره، خبرنگاران/خراسان رضوی سرمربی پیغام مشهد گفت: امیدی به بهبود شرایط پیغام مشهد ندارم و اگر پیشنهادی به دستم برسد از آن استقبال خواهم کرد.

آرمات: پیغام هنوز از لیگ برتر حذف نشده است، امیدی به بهبود شرایط پیغام ندارم

مسعود آرمات در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد حذف پیغام مشهد از لیگ برتر، اظهار کرد: حذف پیغام از لیگ برتر هنوز از سوی مدیرعامل به من اعلام نشده و فدراسیون والیبال نیز در مورد حذف پیغام چیزی را رسما اعلام ننموده است. فدراسیون فقط اسامی 12 تیم حاضر در لیگ برتر امسال را منتشر نموده که با توجه به 14 تیمی بودن لیگ برتر، نام دو تیم دیگر هنوز اطلاع رسانی نشده و پیغام شاید بتواند از این فرصت استفاده کند.

وی در مورد ادامه فعالیتش در پیغام اعلام نمود: تا به امروز برای پیغام صبر نموده ام، اما اگر پیشنهادی داشته باشم از آن استقبال خواهم کرد. شرایط پیغام تعیین نیست و نمی دانم که آیا می توانند مسائلشان در لیگ را حل نمایند یا خیر، از همین رو ناچارم به پیشنهاداتی که به دستم می رسد فکر کنم.

سرمربی پیغام مشهد ادامه داد: مدیرعامل تا جایی که من در جریان هستم، در حال رایزنی با اسپانسرهاست تا مطالبات را پرداخت کند. امید زیادی به تعیین شدن تکلیف پیغام ندارم. فدراسیون فرصتی 10 روزه بابت پرداخت بدهی های پیغام به این تیم داده بود که این باشگاه نتوانست در فرصت مقرر، بدهی های خود را تسویه کند. از نام اسپانسرها بی اطلاعم، فقط می دانم که هنوز توافقی رقم نخورده است. طی صحبتی که با مدیرکل ورزش وجوانان استان در این خصوص داشتم، اعلام نمود که هنوز هیچ حرکت مثبتی انجام نشده است.

آرمات یادآور شد: تمرینی با تیم نداشتم و مبلغی هم دریافت ننموده ام. طی تفاهم نامه ای که با مدیرعامل تیم داشتم، اعلام نمودم که اگر تیم مشهد بخواهد شکل گیرد باید حتما بازیکنان موردنظرم جذب شده و بخشی از قراردادشان پرداخت گردد تا در صورت بهبود شرایط ویروس کرونا، تمرینات را شروع کنیم، اما به دلیل این که اسپانسری پای کار نیامد و فدراسیون هم اجازه حضور پیغام در لیگ را صادر نکرد، نتوانستیم کاری از پیش ببریم.

وی در مورد انتخاب پیغام برای راهنمایی این تیم در لیگ برتر والیبال توضیح داد: نسبت به بدهی های پیغام آگاهی داشتم، اما مدیرعامل این تیم در روز نخست از حل مسائل و پرداخت بدهی ها توسط اسپانسر اطلاع داد. با اعتمادی که به او داشتم راهنمایی پیغام را قبول کردم، اما پس از صحبت با بازیکنان تیم، عقد قرارداد با پیغام را منوط به پرداخت کامل مطالبات بازیکنان کردم. به دلیل شرایط ناتعیین پیغام، به بازیکنان نیز اعلام نمودم که پیشنهادات خود از سایر تیم ها را رد ننمایند؛ چراکه ممکن است پیغام نتواند در لیگ برتر حضور پیدا کند.

سرمربی پیغام مشهد اضافه نمود: حیف است کلانشهری مانند مشهد در لیگ برتر تیمی نداشته باشد. از مسئولان استانی و شهری تقاضا دارم که اگر قصد تیم داری دارند، تیمی در شأن این شهر راه اندازی نمایند. اگر هر سال با اما و اگر تیم داری نمایند به جایی نخواهندرسید. اقدامات اخیر فدراسیون و سختگیری در مورد تیم های بدهکار را تحسین می کنم. امیدوارم این اقدام تداوم داشته باشد و حتی اجازه ندهند که تیمی با بودجه پایین در لیگ برتر حضور یابد، زیرا در نهایت بدهی های کلانی به جا خواهدگذاشت و از لیگ کناره می گیرد. والیبال ایران حرفه ای است و تمام جهان والیبال ایران را قبول دارند. حیف است باشگاهی نام مشهد را پشتوانه داشته باشد و بدهی های زیادی به بار آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1130

به "آرمات: پیغام هنوز از لیگ برتر حذف نشده است، امیدی به بهبود شرایط پیغام ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمات: پیغام هنوز از لیگ برتر حذف نشده است، امیدی به بهبود شرایط پیغام ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید