آتش زدن چادر کشاورزان متحصن اصفهانی در زاینده رود، عوامل اوباش گری دستگیر شدند

به گزارش مجله ستاره، شب گذشته، نیروی انتظامی عده ای را که قصد ایجادناامنی در تحصن مسالمت آمیز کشاورزان اصفهانی داشتند را دستگیر کرد.

آتش زدن چادر کشاورزان متحصن اصفهانی در زاینده رود، عوامل اوباش گری دستگیر شدند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، کشاورزان اصفهانی طی روزهای گذشته با برپایی چادر در بستر زاینده رود خواهان رسیدگی مسوولان به مطالبات آن ها در مورد مسائل آب و معین تکلیف شرایط کشت پاییزه بودند.

پس از دو هفته از حضور کشاورزان در بستر زاینده رود، روز گذشته شورای میراب ها و آب بران و کشاورزان در بیانیه از سرانجام تجمع خود خبر دادند و اعلام کردند با توجه به شرایط ذخایر آبی به مسوولان فرصت می دهند تا اقدامات لازم برای حل مسائل را در مهلت معین شده به انجام رسانند.

در پی این بیانیه، عناصر فرصت طلب و ضد انقلاب که از ابتدا کوشش کردند راستا مطالبات کشاورزان را تغییر دهند و به فضای ناامنی و بی نظمی در اصفهان دامن بزنند با حمله به چادرهای حاضرین در بستر زاینده رود قصد داشتند مانع از سرانجام تجمع کشاورزان شوند.

شب گذشته در ساعت 3و نیم نیمه شب دو چادر عمومی نصب شده در زاینده رود که متعلق به کشاورزان شرق و غرب اصفهان میباشد بطور مشکوکی به آتش کشیده شد. نیروی انتظامی افرادی را که شب گذشته قصد ایجاد نا امنی داشتند را دستگیر کرد. به گزارش خبرنگار خبرنگاران صبح امروز کشاورزان به اجتماع خود سرانجام دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1899

به "آتش زدن چادر کشاورزان متحصن اصفهانی در زاینده رود، عوامل اوباش گری دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش زدن چادر کشاورزان متحصن اصفهانی در زاینده رود، عوامل اوباش گری دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید