بهره برداری از کتابخانه قطب آباد جهرم در هفته کتاب و کتابخوانی

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران، صابر سهرابی عصر یکشنبه که با نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون عمران مجلس، امام جمعه خفر و مسئولان شهرستان جهرم برای بازدید و حمایت ساخت و ساز پروژه های عمرانی در حوزه فرهنگ حضور یافتند، از بهره برداری کتابخانه قطب آباد جهرم در هفته کتاب و کتابخوانی اطلاع داد.

بهره برداری از کتابخانه قطب آباد جهرم در هفته کتاب و کتابخوانی

وی در حاشیه بازدید از کتابخانه های قطب آباد و خفر، گفت: برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، باید سخت افزار آن را فراهم کنیم که همان ساخت کتابخانه است، در این راستا یکی از وظایف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخت کتابخانه ها و واگذاری آنها به نهاد کتابخانه ها قرار گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به ساخت کتابخانه قطب آباد توسط این اداره اطلاع داد و مطرح نمود: ساخت کتابخانه عمومی قطب آباد سال 87 در زمینی به مساحت 600 متر و زیربنایی به متراژ 1040 متر آغاز شد.

سهرابی اضافه کرد: در این کتابخانه تاکنون 800 میلیون تومان هزینه گردیده و 200 میلیون تومان دیگر نیز ضروری است تا بتوانیم آن را تکمیل کنیم لذا امیدواریم که در هفته کتاب و کتابخوانی که در آبان ماه قرار گرفته است آن را برای بهره برداری و تجهیز به سازمان نهاد کتابخانه های عمومی تحویل دهیم.

سهرابی در مورد کتابخانه خفر اظهار داشت: ساخت کتابخانه خفر از سال 91 آغاز شد؛ این پروژه از مصوبات دولت قبل می باشد که متأسفانه در طول 4 سال اخیر اعتباری نداشته است و امسال برای اولین بار 119 میلیون تومان اعتبار به آن تخصیص یافت که توانستیم در همین مدت کوتاه 20 درصد پیشرفت فیزیکی را برای آن داشته باشیم.

وی توضیح داد: طبق قول فرماندار و نماینده مجلس قرار است که 500 میلیون تومان اعتبار دیگر تا خاتمه امسال به آن اختصاص دهند که در این صورت قول می دهیم پیشرفت این پروژه را تا خاتمه سال به 50 درصد برسانیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 45

به "بهره برداری از کتابخانه قطب آباد جهرم در هفته کتاب و کتابخوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از کتابخانه قطب آباد جهرم در هفته کتاب و کتابخوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید