گلکسی S23 اولترا دوربین پریسکوپی با زوم 10 برابری را حفظ خواهد نمود

به گزارش مجله ستاره، سامسونگ سال گذشته دوربین پریسکوپی 10 مگاپیکسلی خود را با قابلیت زوم دیجیتالی 10 برابری در گلکسی S21 اولترا معرفی کرد که کیفیت تصویر بسیار خوبی در هنگام استفاده از زوم دیجیتال به کاربران ارائه می دهد. این شرکت با بهره گیری از سیستم نرم افزاری بهبود یافته، این دوربین را در گلکسی S22 اولترا نیز حفظ نموده است. اکنون طبق جدیدترین گزارش منتشر شده از Galaxy Club، سامسونگ در گلکسی S23 اولترا نیز از دوربین پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 10 برابر استفاده خواهد نمود.

گلکسی S23 اولترا دوربین پریسکوپی با زوم 10 برابری را حفظ خواهد نمود

این رسانه آلمانی پیش بینی نموده که حتی اگر سامسونگ از همان دوربین 10x در گلکسی S23 اولترا استفاده کند، احتمالاً کیفیت تصویر را به روش های دیگری بهبود خواهد داد. طبیعتاً بسیاری از تحلیلگران با این رسانه هم عقیده هستند. به این علت که غول کره ای دنیای فناوری می تواند از نظر تئوری پردازش تصویر را بهبود ببخشد، سنسور یا عدسی با کیفیت بالاتری ارائه دهد یا از دیافراگم گسترده تر برای ارائه تصاویر بهتر استفاده کند.

در همین زمینه یکی از تحلیلگران سابق Android Authority یعنی اریک زمن اعلام نموده که در آنالیز هایی که از گوشی هوشمند گلکسی S22 اولترا داشته، دوربین پریسکوپی با قابلیت زوم 10 برابری این گوشی توانسته تصاویر و ویدیوهای بسیار با کیفیتی را به ثبت برساند. او بعلاوه در ادامه گفت که ما قطعاً مشتاقانه منتظریم تا ببینیم سامسونگ با گوشی اولترا بعدی چه قابلیت های دیگری را می تواند به کاربران ارائه دهد.

سامسونگ اوایل سال گذشته میلادی از سری تازه گوشی های پرچم دار گلکسی S22 رونمایی کرد. اولین گوشی هوشمندی که در این سری خودنمایی می نماید، بدون شک گلکسی S22 اولترا است که پیروز شده با قابلیت های بسیار خوب نظیر نمایشگر 6.8 اینچی سوپر امولد، پشتیبانی از قلم S-Pen، چیپست اگزینوس 2200 یا اسنپدراگون 8 نسل 1، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی کاربران را به وجد بیاورد. مطمئناً، این شرکت کره ای دوست دارد تا این پیروزیت ها ادامه دار گردد و به همین علت می خواهد نسل بعدی گوشی های پرچم دار گلکسی S23 را با قابلیت های مجذوب کننده تر روانه بازار کند. گفته می گردد که احتمالاً در بهمن ماه 1401، شاهد رونمایی از این سری تازه خواهیم بود.

خبرگزاری آلمانی Galaxy Club نتوانست تأیید کند که آیا گلکسی S23 اولترا دوربین با زوم ثانویه را همانطور که در دو گوشی اولترا قبلی دیده ایم ارائه می نماید یا خیر. با این حال، شایعات متعدد بر این باورند که دوربین با زوم ثانویه سه برابری به گلکسی S23 اولترا اضافه می گردد و امکان تصویربرداری با کیفیت بالاتر در محدوده زوم کم یا میانه را برای کاربران فراهم خواهد نمود.

در رابطه با گلکسی S23 اولترا باید بگوییم که پیش تر رندرهای مفهومی این گوشی هوشمند در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته شد که بر اساس آن ها، روی قاب پشتی این گوشی یک ماژول دوربین بسیار عریض قرار گرفته و از سنسور دوربین بسیار بزرگی نیز بهره می برد. روی پنل جلویی لبه های خمیده، حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی و حاشیه های کم اطراف نمایشگر بر مجذوب کنندهیت آن افزوده اند.

سنسور اصلی دوربین این گوشی ظاهراً یک دوربین 200 مگاپیکسلی است، اما اطلاعاتی در خصوص سنسور آن در دسترس نیست. تا به امروز نیز تنها دو سنسور 200 مگاپیکسلی برای گوشی های هوشمند فراوری شده که ISOCELL HP1 و HP3 نام دارند. باید اشاره کنیم که هر دوی این سنسورها به وسیله سامسونگ فراوری شده اند. احتمالاً در روزهای آینده خبرهای بیشتری در خصوص سری گلکسی S23 سامسونگ منتشر خواهد شد.

منبع: AndroidAuthority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2099

به "گلکسی S23 اولترا دوربین پریسکوپی با زوم 10 برابری را حفظ خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S23 اولترا دوربین پریسکوپی با زوم 10 برابری را حفظ خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید