گلکسی S21 با اسنپدراگون 888 و 8 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

به گزارش مجله ستاره، گوشی های سری گلکسی S21 به زودی رونمایی می شوند و به همین خاطر در این روزها خبرهای زیادی در رابطه با آن ها می شنویم. برای مثال اخیرا تصویری از گوشی گلکسی S21 منتشر شد و اکنون هم شاهد افشای امتیازات آن در بنچمارک گیک بنچ هستیم.

گلکسی S21 با اسنپدراگون 888 و 8 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

سامسونگ قرار است در ماه ژانویه امسال (احتمالا 10 بهمن ماه) از گوشی های سری گلکسی S21 رونمایی کند. این گوشی ها قرار است در بازار آمریکا و چین از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 استفاده نمایند که پیش از این هم خبرهای زیادی در رابطه با قدرت بالای آن شنیده بودیم. امروز اما گلکسی S21 با این پردازنده و 8 گیگابایت حافظه رم در گیک بنچ حضور پیدا کرد و توانست امتیاز نسبتا خوبی را هم کسب کند.

گلکسی S21 مجهز به اسنپدراگون 888 که با شماره مدل SM-G991U شناخته می گردد، توانست با 8 گیگابایت حافظه رم و اندروید 11، در بنچمارک گیک بنچ در بخش تک و چند هسته ای، به ترتیب به امتیاز 1075 و 2916 دست پیدا کند. بدیهی است انتظار چنین امتیازی را از این محصول نداشتیم اما با توجه به قدرت بالای اسنپدراگون 888 در امور پردازشی، به نظر می رسد سامسونگ هنوز نتوانسته گلکسی S21 را از لحاظ نرم افزاری بهینه کند.

  • گوشی های سری گلکسی S21 ارزان تر از نسل قبلی خواهند بود

طبق آخرین خبرهای پیرامون پرچم دارهای جدید سامسونگ، احتمالا در تاریخ 29 ژانویه (10 بهمن) شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود. تا به این لحظه در رابطه با این گوشی ها اطلاعات نسبتا خوبی به دستمان رسیده و حتی یک ویدیو از مدل پلاس این سری نیز منتشر شده که شما عزیزان می توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

با توجه به شنیده ها، سامسونگ احتمالا بعضی از گوشی های سال 2021 خود را با پشتیبانی از قلم S-Pen راهی بازار می نماید اما این قلم به عنوان یک لوازم جانبی مجزا برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت و نه به عنوان محصولی که مانند قلم سری پرچم دارهای نوت، درون خود گوشی تعبیه گردد. فعلا شنیده بودیم پشتیبانی از این قلم تنها به مدل S21 اولترا محدود می گردد اما بعضی ها نیز معتقدند گوشی های بیشتری به آن مجهز خواهند شد.

با این حال این گوشی ها کمتر از دو ماه دیگر رونمایی می شوند. بنابراین انتظار می رود تا یک ماه آینده، خبرهای بیشتری در رابطه با جزئیات مربوط به آن ها منتشر گردد.

  • مقایسه گلکسی S21 اولترا با گلکسی S20 اولترا؛ آنالیز تفاوت ها و شباهت های احتمالی

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1346

به "گلکسی S21 با اسنپدراگون 888 و 8 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 با اسنپدراگون 888 و 8 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید