کپی برداری بی ام و از خودروی وارداتی تازه نفس بازار ایران، عکس

به گزارش مجله ستاره، در سال های گذشته، خودروسازان سطح پایین تر از روی دست خودروسازان سطح بالا نگاه و تقلید می کردند. اما به نظر می رسد که این دوران به خاتمه رسیده است.

کپی برداری بی ام و از خودروی وارداتی تازه نفس بازار ایران، عکس

امیرمسعود عابدین- طراحی های فعلی برندهای کره ای مفاهیم زیادی را به ما می گویند؛ اینکه خودروسازان برای چه چیزی کوشش می نمایند، چه مشتریانی دارند و در نهایت چه می خواهند. با این حال، زمانی نه چندان دور، برترین کاری که امثال شرکت هایی مانند کیا می توانستند انجام دهند، این بود که از برندی معتبر مثل بی ام و کپی برداری نمایند. اما اکنون به نظر می رسد که این بی ام و است که ایده ای ندارد و از کره ای ها تقلید می نماید!

تصویر بالا، نوترین مدل سری 1 و تصویر پایین کیا Ceed را نشان می دهند. در بعضی از زوایا شباهت بسیاری بین کیا سید پنج ساله با سری یک نو وجود دارد. اگر نشان آبی و سفید روی دماغه خودرو را بپوشانیم، ممکن است بعضی افراد به سختی آن ها را شناسایی نمایند.

بسیاری از کاربران اشاره کردند که جلوپنجره نوترین سری یک بسیار شبیه به نسخه قدیمی جلوپنجره کیا است؛ با این تفاوت که بسیار زشت تر است، چرا که پنل حسگر به شکل بسیار بدی در وسط آن قرار گرفته است.

شایان ذکر است که سری 1 نو تنها یک نسخه به شدت به روز شده از مدل 2019 است، نه یک طراحی کاملاً نو برای یک نسل نو. در سال های آینده اتفاقات مهیج و خلاقانه تری برای سری 1 رخ می دهد. لازم به ذکر است که هاچ بک کیا سید محصول وارداتی نو بازار ایران است که از ابتدای امسال واردات آن به کشور شروع شد.

منبع: carscoops

227322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 خرداد 1403 بروزرسانی: 17 خرداد 1403 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2301

به "کپی برداری بی ام و از خودروی وارداتی تازه نفس بازار ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپی برداری بی ام و از خودروی وارداتی تازه نفس بازار ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید