کشف کرونا در گوشت های وارداتی از برزیل و ویتنام

به گزارش مجله ستاره، مقامات شهر ووهان واقع در مرکز چین از کشف ویروس کرونا روی گوشت های وارداتی از برزیل و ماهی وارداتی از ویتنام به این شهر خبر دادند.

کشف کرونا در گوشت های وارداتی از برزیل و ویتنام

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ارزان ویتنام تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران از گلوبال تایمز، بر اساس اظهارات مسئولان بهداشتی چین، بسته های آلوده به کرونای گوشت گاو برزیلی و ماهی ویتنامی جداسازی شده و در بازار توزیع نشده اند.

گزارش حاکی است پس از شناسایی گوشت های آلوده، انبار ها ضد عفونی و کارکنان قرنطینه شده اند و تحقیقات اپیدمیولوژیکی و جمع آوری نمونه ها از انبار این مواد غذایی نیز شروع شده است.

به دنبال شناسایی مواردی از کرونا در این انبارها، 300 آزمایش روی محیط بیرونی انبار صورت گرفته، 4 هزار و 550 بسته در این انبار ها و 295 کارمند شاغل در آن ها مورد آزمایش قرار گرفته که جواب همه این آزمایش ها منفی اعلام شده است.

گوشت وارداتی از برزیل به وزن 92.2 تن در 21 خرداد در دو گروه از برزیل به چین صادر شده؛ این گوشت ها 7 شهریور به شانگ های و 28 شهریور هم به ووهان رسیدند.

از طرف دیگر، 19.2 تن ماهی نیز در 27 شهریور از شهر هوشی مین ویتنام به ووهان رسیده است.

این خبر در شرایطی منتشر می گردد که سون ون جیان سخنگوی وزارت حمل و نقل چین اخیرا از صدور یک دستور العمل با هدف جلوگیری از انتقال کووید-19 به وسیله مواد غذایی منجمد وارداتی به این کشور از راه حمل و نقل های زمینی و دریایی خبر داده است.

سازمان تنظیم مقررات هواپیمایی چین نیز دستور العملی را با هدف کاهش خطر شیوع کرونا به وسیله تاسیسات غذا های منجمد و باربری های کالا صادر نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1284

به "کشف کرونا در گوشت های وارداتی از برزیل و ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف کرونا در گوشت های وارداتی از برزیل و ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید