کاربران تردز را ترک می نمایند!

به گزارش مجله ستاره، گجت نیوز نوشت: اپلیکیشن تردز - Threads اینستاگرام آغاز طوفانی را تجربه کرد و خیلی زود 100 میلیون کاربر آن را نصب کردند. اما حالا گزارش ها حاکی از روند نزولی کاربران این شبکه اجتماعی است!

کاربران تردز را ترک می نمایند!

اپلیکیشن تردز، رقیب شبکه اجتماعی توییتر است که به وسیله شرکت توسعه دهنده اینستاگرام منتشر شد و در عرض یک هفته پس از انتشار، 100 میلیون کاربر را به دست آورد. اما به نظر می رسد که تب و تاب این برنامه در حال فروشک کردن است و استقبال از این برنامه رو به کاهش است.

اکنون خبرگزاری CNBC گزارش می دهد، داده های به دست آمده از سوی شرکت تحقیقاتی SensorTower نشان می دهد که تعداد کاربران فعال در شبکه اجتماعی نوپای Threads طی پنج روز گذشته با کاهش 20 درصدی همراه بوده است. SimilarWeb، یکی از وب سایت های قابل اعتماد تحلیلگر ترافیک پلتفرم ها نیز به CNBC گفته است که کاربران فعال روزانه تردز طی سه روز (از 7 تا 10 جولای) با کاهش 25 درصدی روبرو شده است.

اما این کاهش در تعداد کاربران فعال روزانه چندان دور از انتظار نبود. پس از راه اندازی این پلتفرم، چندین تحلیلگر پیش بینی نموده بودند که این رشد انفجاری به زودی متوقف خواهد شد. معمولا تعداد زیادی از کاربران در ابتدای عرضه یک اپلیکیشن، نسبت به نصب آن کنجکاو می شوند و به همین دلیل آن را نصب می نمایند تا امکاناتش را ببینند و تست نمایند.

اما تبدیل کردن این کاربران اولیه به کاربرانی وفادار و ثابت بسیار سخت است. حتی اگر صاحب آن برنامه، اینستاگرام با نزدیک به 2 میلیارد کاربر در سراسر دنیا باشد. دومین مورد که در سقوط تعداد کاربران یک اپلیکیشن مطرح می گردد، تعداد ویژگی های آن است. اپلیکیشن تردز ویژگی های تازه و زیادی نسبت به توییتر ندارد که بخواهد باعث وجه تمایز بین کاربران آن گردد.

حالا آدام موسری، رئیس اینستاگرام وعده داد که در حال کار زیربنایی برای افزودن ویژگی های بیشتری به این برنامه است. اما در حال حاضر، انتخاب نخست کاربران برای یک شبکه اجتماعی توییتر است.

آمارهای بد دیگری هم درمورد اپلیکیشن تردز وجود دارد

اما این فقط تعداد کاربران فعال روزانه Threads اینستاگرام نیست که روند کاهشی را طی می نماید. SimilarWeb می گوید مدت زمانی که کاربران صرف استفاده از این برنامه می نمایند نیز نصب شده و از 30 دقیقه به 10 دقیقه کاهش پیدا نموده است. بعلاوه میانگین زمان صرف شده کاربران نیز از 20 دقیقه به 8 دقیقه کاهش داشته است. البته به خاطر داشته باشید که این آمار و ارقام تنها مختص به نسخه اندرویدی شبکه اجتماعی تازه اینستاگرام است.

تردز از نظر رابط کاربری یک نسخه کپی شده از توییتر محسوب می گردد که مجموعه ای از قابلیت ها و ویژگی های مهم آن را مثل فید دنبال نماینده، دکمه ویرایش و امکانات جستجو را در بر نمی گیرد.

ما حالا منتظریم ببینیم که آیا این روند کاهشی ادامه پیدا خواهد نمود تا شکست بزرگی برای صاحبان اینستاگرام رقم بخورد، یا آنکه این یک روند نزولی زودگذر است که به زودی افزایشی خواهد شد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 تیر 1402 بروزرسانی: 24 تیر 1402 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2261

به "کاربران تردز را ترک می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران تردز را ترک می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید