پیشنهاد تیم قطری هافبک پرسپولیس را هوایی کرد

به گزارش مجله ستاره، باشگاه پرسپولیس با وجود گذشت 22 هفته از رقابت های لیگ برتر فصل جاری تنها 35 درصد از رقم قرارداد های اعضای تیم را پرداخت نموده تا این موضوع تبدیل به مشکل جدی برای مدیریت این باشگاه گردد.

پیشنهاد تیم قطری هافبک پرسپولیس را هوایی کرد

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

جعفر سمیعی که در کوشش است دریافتی پرسپولیسی ها را به حد قابل قبولی برساند با اتمام قرارداد بازیکنان اصلی این تیم هم روبرو شده است. محمدحسین کنعانی زادگان، وحید امیری و احمد نورالهی جزو بازیکنانی هستند که قرارداد آن ها در تابستان امسال به سرانجام می رسد.

کنعانی زادگان که در سال های اخیر تبدیل به مدافع ثابت پرسپولیس و تیم ملی ایران شده است تصمیم قطعی خود برای جدایی از این تیم را گرفت و قراردادش با الاهلی را هم امضا کرد تا اولین بازیکن جدا شده سرخپوشان لقب بگیرد.

باشگاه پرسپولیس که کوشش خود را برای حفظ این بازیکنان شروع نموده با مخالفت نورالهی برای نشستن پای میز مذاکره روبرو شده است. هافبک ملی پوش پرسپولیس به خاطر تأخیر در پرداختی های این فصل و بعلاوه پیشنهاد فوق العاده ای که دوباره از قطر دریافت نموده است حاضر به تمدید قرارداد نیست.

نورالهی از تأخیر در پرداختی های باشگاه ناراحت است و این موضوع را در بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و قبل از دربی مرکز در لیگ برتر هم به گوش ابراهیم شکوری معاون اجرایی سرخپوشان رسانده است.

نورالهی برای رفتن از جمع شاگردان یحیی گل محمدی هشدار داده است تا در هفته های سرانجامی لیگ برتر فشاری را از سوی طرفداران بابت پیوستن به جمع لژیونر های ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر احساس نکند.

منبع: فرارو
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1750

به "پیشنهاد تیم قطری هافبک پرسپولیس را هوایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد تیم قطری هافبک پرسپولیس را هوایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید