پاورپلی، بلای جان دختران ملی حفاری

به گزارش مجله ستاره، خبرنگاران/خوزستان تیم فوتسال ملی حفاری در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور برابر رهیاب تهران تن به شکست داد.

پاورپلی، بلای جان دختران ملی حفاری

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

ملی حفاری از ساعت 11 صبح امروز، آدینه در ملاقاتی خانگی رو در روی تیم رهیاب تهران نهاده شد. این ملاقات با نتیجه 2 بر یک به سود تیم تهرانی به خاتمه رسید.

به گزارش خبرنگاران، در نیمه نخست این ملاقات دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند که سهم ملی حفاری بیشتر بود و باتوجه به دفاع خوب تیم حریف، تنها برای یک بار پیروز به بازکردن دروازه تیم تهران شد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز حریف پیروز شد بازی را به تساوی بکشاند. ملی حفاری که به این برد برای تداوم صدرنشینی احتیاج داشت و توپ هایش یکی پس از دیگری راهی درون دروازه تیم رهیاب تهران نداشتند، در دقایق خاتمهی از سیستم پاور پلی استفاده کرد تا به گل برسد.

در حالی که ملی حفاری از سیستم پاورپلی استفاده می کرد، حریف پیروز شد در دقایق خاتمهی گل دوم را به ثمر برساند. پس از آن نیز ملی حفاری نتوانست بازی را به تساوی بکشاند و بر این اساس بازی برده را با شکست از زمین خارج شد.

تیم ملی حفاری در این ملاقات سهیلا ملمولی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و این بازیکن از صندلی تماشاگران نظاره گر کار تیم خود بود.

باتوجه به بارندگی امروز در اهواز، طرفداران تیم ملی حفاری، استقبال کمتری از بازی تیم شان داشتند.

پس از این بازی، بازیکنان تیم تهرانی که به برد شیرینی برای ملی حفاری دست پیدا نموده بودند، در رختکن به جشن و پایکوبی پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 640

به "پاورپلی، بلای جان دختران ملی حفاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاورپلی، بلای جان دختران ملی حفاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید