وزش باد مانع خاموش شدن حریق مجتمع رامیلا در چالوس

به گزارش مجله ستاره، خبرنگاران/مازندران مجتمع رامیلای چالوس واقع در سردآبرود چالوس با 13 طبقه طعمه حریق شد و کوشش آتش نشانان برای اطفای حریق ادامه دارد.

وزش باد مانع خاموش شدن حریق مجتمع رامیلا در چالوس

فرماندار چالوس دقایقی قبل در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد آخرین شرایط مجتمع رامیلا که عصر امروز دچار آتش سوزی شد، اظهار کرد: در ساعت 16 امروز چهارشنبه مجتمع رامیلا واقع در سردابرود چالوس از سقف طبقه سیزدهم دچار اتش سوزی شد.

سید رسول حسینی اضافه کرد: بلافاصله نیروهای اتش نشانی ، انتظامی و پلیس راهور چالوس وارد عمل شدند اما به دلیل شدت اتش سوزی ، خودروهای آتش نشانی از شهرهای اطراف از جمله نوشهر، نور، بندر نوشهر، فرودگاه نوشهر و رامسر به یاری اتش نشانان چالوس آمدند.

وی با بیان اینکه تمام ساکنین هر84 واحد این مجتمع در همان ساعات اولیه تخلیه شدند، توضیح داد: تا ساعت 16 منبع اصلی اتش سوزی در طبقه آخر خاموش شد و اتش نشانان به سراغ خاموش کردن سایر طبقات و نمای ساختمان آمدند و تا ساعت 20 بیشتر آتش خاموش شد اما به دلیل وزش باد بازهم شعله های آتش در طبقه فوقانی بازهم شروع شد و این امر کوشش را برای مهار کامل آتش دوچندان کرد.

فرماندار چالوس با ابراز خرسندی از اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: دلیل اصلی آتش سوزی بعد از مهار کامل، به وسیله آتش نشانی آنالیز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1980

به "وزش باد مانع خاموش شدن حریق مجتمع رامیلا در چالوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد مانع خاموش شدن حریق مجتمع رامیلا در چالوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید