وحدانی: بازیکنان ملی پوش در تیم ها پراکنده هستند، سه بازیکن خارجی در لیگ حضور دارند

به گزارش مجله ستاره، دبیر فدراسیون شمشیربازی گفت: در این فصل تمام ملی پوشان مقابل هم هستند و مطمئن باشید لیگ در سطح جهانی برگزار می گردد.

وحدانی: بازیکنان ملی پوش در تیم ها پراکنده هستند، سه بازیکن خارجی در لیگ حضور دارند

محسن وحدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد برگزاری لیگ های شمشیربازی گفت: دور رفت لیگ شمشیربازی از فردا یکشنبه در رشته اپه شروع می گردد. دوشنبه مسابقات سابر سه شنبه فلوره برگزار خواهد شد. در لیگ این فصل 20 تیم اعلام آمادگی کردند که در اسلحه سابر 8 تیم و در فلوره و اپه نیز 6 تیم حضور دارند.

وی در ادامه اضافه نمود: سه بازیکن خارجی در این فصل از لیگ حضور دارند که 2 شمشیرباز در فلوره نفر در اپه حاضر می شوند. شمشیرباز سوئدی اپه در دور برگشت لیگ حضور دارد. دو شمشیرباز خارجی فلوره نیز از کشور ترکیه و تونس هستند.

دبیر فدراسیون شمشیربازی تاکید نمود: لیگ در 6 روز برگزار می گردد. دور برگشت مسابقات نیز بهمن ماه شروع می گردد. سال جاری هم به علت شیوع کرونا لیگ به صورت متمرکز برگزار می گردد.

وحدانی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان ملی پوش در تیم ها پخش شده اند، تاکید نمود: شرایط در این فصل طوری است که قهرمان تعیین نیست و بازیکنان ملی پوش هم در تیم ها پراکنده هستند. در این فصل تمام ملی پوشان مقابل هم هستند و مطمئن باشید لیگ در سطح جهانی برگزار می گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات لیگ از طرف کادر فنی تیم رصد می گردد و آیا ممکن است از دل لیگ بازیکنان جدیدی شناسایی و وارد تیم های ملی شوند،گفت: انتخابی تیم ملی سابر درون اردو خواهد بود و نفرات از بین 8 نفر حاضر در اردو انتخاب می شوند و به مسابقات گرجستان اعزام می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1998

به "وحدانی: بازیکنان ملی پوش در تیم ها پراکنده هستند، سه بازیکن خارجی در لیگ حضور دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحدانی: بازیکنان ملی پوش در تیم ها پراکنده هستند، سه بازیکن خارجی در لیگ حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید