هنگام رزرو هتل باید به چه نکاتی دقت کرد

به گزارش مجله ستاره، برای اینکه چند روزی استراحت کنید و از تعطیلات برترین استفاده را کنید، کافیست مقصد سفرتان را با توجه به بودجه خود پیدا کنید و سپس قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل را از وب سایت های خرید آنلاین خدمات مسافرتی بدست آورید و به راحتی خریدتان را نهایی کنید.

هنگام رزرو هتل باید به چه نکاتی دقت کرد

در ادامه به شما می گوییم هنگام رزرو هتل به چه نکاتی باید دقت کنید.

فرض را بر این می گیریم که شما خواستار سفر به آنکارا هستید به همین منظور وارد وبسایت دورونزدیک که یکی از وبسایت های خرید آنلاین بلیط هواپیما و خدمات مسافرتی است می شوید.

مسیرهای دسترسی بسیاری از تهران به آنکارا وجود دارد و شما می توانید با قطار تهران آنکارا که به تازگی فعالیت خود را شروع نموده است و یا با هواپیما تهران آنکارا سفرتان را شروع کنید.

اما پیش از آنکه خرید بلیط هواپیمای تهران آنکارا و یا بلیط قطار تهران آنکارای خود را نهایی سازید باید هتل محل اقامت خود را به خوبی برررسی کنید.

نکاتی که پیش از رزرو هتل آنکارا و یا سایر شهر ها باید به آن دقت نمود:

  • در کدام محله باید هتل مورد نظر را انتخاب کنید.

اگر قصد سفر به جهت بازدید از امکان دیدنی شهر و یا خرید را دارید پس بهتر است هتل خود را نزدیک ایستگاه مترو یا اتوبوس انتخاب کنید. و یا اگر در یک محله بیشترین تعداد اماکن گردشگری و یا مراکز خرید وجود دارد را انتخاب کنید. چرا که معمولا هزینه تاکسی در کشور های خارجی گران است. البته این نکته را نیز فراموشش نکنید، هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک تر باشد هزینه آن به نسبت بیشتر است و هر چه از مرکز شهر دورتر باشد هزینه آن مقرون به صرفه تر می شود، حال باید محاسبه کنید که هزینه رفت و آمد شما به مرکز شهر چقدر خواهد شد و کدام هتل برای شما مناسب تر است.

  • در این مرحله براساس بودجه مورد نظر خود هتل را انتخاب می نمایید.
  • بر اساس دو مرحله بالا هتل های بسیاری از دایره انتخاب شما حذف می شود و انتخاب را برای شما راحت تر می نماید. در این مرحله هتل را براساس امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد آنالیز کنید. بعضی از هتل ها ممکن است با حداقل ترین امکانات پذیرای شما باشند.
  • از قلم نیاندازید که باید در هنگام رزرو هتل به نکات بسیاری دقت کنید و بعضی از این نکات را هیچ گاه نمی توانید با خبر شوید مگر آنکه نظرات مسافران قبلی را بخوانید. این کار به شما یاری می نماید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به بخورد پرسنل، موقعیت مکانی ومیزان پاکیزگی هتل و….را بدست آورید.
  • اگر در هنگام سفر خود حیوان خانگیتان را به همراه دارید مطمئن شوید که هتل مورد نظرتان اجازه ورود حیوان خانگی را به شما می دهد.
  • حتما ساعت ورود (check-in) و خروج (check-out) هتل را چک کنید تا با پرواز شما هم خوانی داشته باشد. اگر زمان رسیدن شما به هتل بعد از ساعت check-in می باشد حتما قبل از سفر این موضوع را به هتل اطلاع دهید.
  • اگر برایتان منظره و منظره اتاق هتل مهم است پیش از رزرو آنلاین هتل اتاق مناسب سلیقه خود را انتخاب کنید.
  • حتی اگر نمی خواهید از وعده های غذایی که در رستوران هتل سرو می شود بهره ببرید یک نگاه به منوی غذا ها و قیمت های آن نیز بیاندازید تا هنگام تسویه هتل هزینه زیادی شارژ نشوید.
  • اگر در هتل برنامه کاری دارید و می خواهید در هتل قرار کاری خود را بگذارید حتما پیش از رزرو هتل مطمئن شوید که جزء قوانین هتل باشد در غیر این صورت امکان دارد هتل به شما اجازه ورود شخص دیگری را ندهد.
  • با داشتن گواهی نامه بین المللی می توانید ماشین اجاره کنید اما مطمئن شوید هتل مورد نظر پارکینگ داشته باشد.

در آخر باید به شما بگوییم که یکی از مزایای رزرو آنلاین هتل در وبسایت دورونزدیک این است که به شما این اجازه را می دهد که تمام این نکات را یک جا ببینید و سریع ترین انتخاب را داشته باشید. و البته پشتیبانی 24 ساعته آن به شما این اطمینان را می دهد که می توانید هر گونه سوال خود را به راحتی بپرسید.

منبع : ویرلن

منبع: تاپ تراول
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2126

به "هنگام رزرو هتل باید به چه نکاتی دقت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنگام رزرو هتل باید به چه نکاتی دقت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید