هشدار ، گردشگران از رودخانه های البرز فاصله بگیرند

به گزارش مجله ستاره، مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز از مردم و گردشگران خواست از رودخانه های خروشان کرج، برغان، طالقان و کردان فاصله بگیرند.

هشدار ، گردشگران از رودخانه های البرز فاصله بگیرند

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، عباسعلی کیخایی یکشنبه 11 خرداد با اشاره به حوادث غم انگیز پیاپی در رودخانه های استان البرز به ویژه رودخانه کرج، گفت: امسال آب این رودخانه ها به علت بارش های فراوان بالاآمده و کمترین بی احتیاطی در محدوده این رودخانه ها، حوادث غم انگیز رقم می زند.

مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز اضافه نمود: در حریم تمام رودخانه های البرز پلاکارد و تابلوهای هشداری نصب شده که از مسافران و گردشگران انتظار می رود به این هشدارها توجه نمایند.

کیخایی تأکید کرد که دمای پایین آب رودخانه های کوهستانی البرز و شدت جریان آب سبب انقباض سریع رگ ها و از دست دادن تعادل جسمی در داخل آب می گردد و بیشترین علل غرق شدگی همین عوامل است.

مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت: باوجود هشدارهای متوالی بسیاری از گردشگران کشور با ورود به حریم رودخانه های خروشان استان البرز جانب احتیاط را فراموش می نمایند و بعضی حادثه غم انگیز برای خود و اطرافیان به وجود می آورند.

از ابتدای امسال تا به امروز حدود 11 نفر در رودخانه های البرز جان باخته اند که آخرین حادثه دیروز برای یک جوان 20 ساله در رودخانه کرج رخ داد که به مرگ وی منجر شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1029

به "هشدار ، گردشگران از رودخانه های البرز فاصله بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار ، گردشگران از رودخانه های البرز فاصله بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید