نخستین هتل آپارتمان کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش مجله ستاره، خبرنگاران: نخستین هتل آپارتمان کرمانشاه با عنوان کوروش با ظرفیت 40 نفر امروز با مسئولان استانی و با زیربنای 1250 مترمربع افتتاح شد.

نخستین هتل آپارتمان کرمانشاه افتتاح شد

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران از کرمانشاه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در مراسم افتتاح هتل آپارتمان کوروش اظهار کرد: هتل آپارتمان کوروش به عنوان نخستین هتل آپارتمان کرمانشاه از چند ماه پیش با تغییر کاربری از مسکونی به واحد تجاری گردشگری کار خود را شروع کرد.

علی فعله گری اعلام نمود: این هتل آپارتمان با زیربنای 1250 مترمربع دارای بخش های مختلفی از جمله 4 طبقه سوئیت، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ و لابی است و و امروز همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید و آماده پذیرایی از مهمانان است.

فعله گری با تأکید بر اینکه استان کرمانشاه نیازمند سرمایه گذاری های بیشتری در بخش خصوصی است اضافه نمود: برای ساخت هتل آپارتمان کوروش 60میلیارد ریال هزینه شده است که 90درصد با معیارهای استانداردهای کشوری همخوانی دارد.

هتل آپارتمان کوروش به عنوان نخستین هتل آپارتمان کرمانشاه دارای 8 سوئیت به مساحت 80 مترمربع است که هر کدام از سوئیت ها دارای 5 تخت هستند و از هیچ گونه تسهیلاتی برای ساخت آن استفاده نشده است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 746

به "نخستین هتل آپارتمان کرمانشاه افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین هتل آپارتمان کرمانشاه افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید