می خواهیم با امتیاز از زمین خارج شویم

به گزارش مجله ستاره، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: با کیفیتی که دو تیم استقلال و شهرخودرو دارند، قطعا فوتبال زیبایی را تماشا خواهیم کرد.

می خواهیم با امتیاز از زمین خارج شویم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی استقلال با شهر خودرو که ظهر چهارشنبه 13 آذر در سازمان لیگ برگزار گردید، شرایط تیمش را تشریح کرد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

گل محمدی در خصوص ملاقات روز پنجشنبه گفت: دو تیم روی زمین بازی می نمایند و شرایط خیلی خوبی خواهند داشت. استقلال خیلی خوب بازی می نماید و این تیم شرایط خیلی خوبی دارد. تبریک می گویم به استراماچونی بابت نوع فوتبالی که با استقلال بازی می نماید. قطعا فوتبال خوبی خواهیم داست.

وی ادامه داد: می خواهیم با امتیاز از زمین خارج شویم. دنبال فوتبال خوب و جذاب هستیم. باید به این خودباوری برای این ملاقات برسیم.

سرمربی تیم شهر خودروی خراسان رضوی درباره ملاقات با استقلال تاکید نمود: اصلا از پیش بازنده نیستیم. برای بردن به مصاف استقلال می رویم. از لحاظ فنی تیم خوبی هستیم. نسبت به هزینه هایی کردیم صندلی خوبی داریم. در مقایسه با همین استقلال باید بگویم یک چهارم آنها هزینه کردیم.

گل محمدی درباره باخت هفته گذشته این تیم برابر نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: این باخت هنوز اذیت مان می نماید و فراموش کردن آن کار سختی شد. موقعیت های زیادی برای گل زدن داشتیم. چهره بد فوتبال رقم خورد اما امیدوارم برابر استقلال جبران کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی شهرخودرو درباره اینکه به نظر می رسد تیمتان مثل گذشته بازی نمی نماید گفت: حرفتان را تا حدودی قبول دارم که سال گذشته بهتر بودیم. در ابتدای فصل در خط دفاعی خوب نبودیم اما زمان که گذشت بهتر شدیم. ضمن اینکه چند بازیکن کلیدی را از دست دادیم و مصدومیت های طولانی مدت مشکل ساز شد. نیم فصل فرصت خوبی است تا نقاط ضعف و قوت خود را پوشش دهیم.

سرمربی تیم شهر خودرو اضافه کرد: چهار تیم مدعی لیگ برتر برای قهرمانی نباید با ما از لحاظ بودجه مقایسه شوند. ضروری است که این حمایت ها صورت بگیرد. مشکلاتی در بحث امکانات داشتیم که رفته رفته رفع می گردد. برخی مسئولان خیلی یاری کردند تا مشکل مان حل گردد. از سه هفته پیش استادیوم ثامن را در اختیار ما قرار دادند تا در طول هفته دو جلسه تمرین کنیم. این اتفاق خیلی خوبی است. شهردار هم قول داده که تا جاییکه من می دانم کارهایش صورت گرفته است. باید به حمیداوی یاری گردد.

گل محمدی درباره تقابل مهدی رحمتی با استقلال تهران اضافه کرد: صددرصد تنشی به وجود نمی آید. او جانش را برای استقلال داده است و شرایط خوبی را برای او رقم خواهند زد.

وی درباره ملاقاتهای حساس باقیمانده شهرخودرو تا سرانجام نیم فصل تاکید نمود: فشردگی بازی ها طوری است که شاید ازلحاظ بدنی نتوانیم کاری کنیم ولی روی ذهن بازیکنان کار خواهیم کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 612

به "می خواهیم با امتیاز از زمین خارج شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم با امتیاز از زمین خارج شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید