مقاله: محله Place Royale کبک کانادا

به گزارش مجله ستاره، در طول رژیم فرانسه ، تا سال 1686 ، Place Royale به عنوان Place du Marché (میدان بازار) شناخته می شد و در درجه اول به عنوان یک خدمت شناخته میشد. البته مردم بومی قبل از ورود اولین اروپایی ها به آنجا آمده بودند. قدیمی ترین آثار فعالیت بومی در این مکان نشان می دهد که گروه هایی اوقات خود را در آنجا به شکار ، ماهیگیری و جمع آوری آذوقه می گذرانند.

مقاله: محله Place Royale کبک کانادا

در زمستان که برف می بارد ، حتما اینجا قدم بزنید. فوق العاده است.

چند سال بعد ، در سال 1686 ، بنا به رسم فرانسویها ، مجسمه نیم تنه لوئی چهاردهم نصب شد. آن زمان بود که Place du Marché به Place Royale تبدیل شد. در سال 1700 ، فروشندگان بازار ، نیم تنه را در انبار قرار دادند و گفتند که هنگام تحویل کالا مانع ایجاد میکند.

به لطف کار گسترده در دهه های 1960 و 70 ، Place Royale به شکوه سابق خود بازگشت و بیزینس های جدید شکل گرفت ، مردم محلی و بازدید کنندگان از تمام جهان در اینجا حضور دارند

از بناهای تاریخی باشکوه در میدانی که نماد تولد فرانسه آمریکای شمالی است ، عکس بگیرید.

کمی در کلیسای Notre-Dame-des-Victoires استراحت کنید. این کلیسا قدیمی ترین کلیسای سنگی در آمریکای شمالی است که در سال 1688 ساخته شده است.

معماری متنوع ، دوره های متوالی استعمار فرانسه و انگلیس را منعکس می کند. چند سازه فولادی و شیشه ای روندهای قرن بیست و یکم را نشان میدهد.

منبع مقاله: محله Place Royale کبک کانادا

انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1887

به "مقاله: محله Place Royale کبک کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: محله Place Royale کبک کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید