مسائل و کمبودهای آموزشی در جزیره خارگ برطرف می گردد

به گزارش مجله ستاره، محمود رضایی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از موارد مهم و اولویت های دولت آنالیز و ارتقای سطح کیفی در حوزه آموزش و پرورش در منطقه خارگ است و نگاه ویژه ای به این موضوع وجود دارد.

مسائل و کمبودهای آموزشی در جزیره خارگ برطرف می گردد

وی بر لزوم مشارکت همگانی در بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان در جزیره خارگ تاکید نمود و اضافه نمود: تعلیم و تربیت مناسب نسل آینده خارگ، ضمانت ارتقای سطح علمی و کیفی مدیران آینده این جزیره خواهد بود.

بخشدار ویژه خارگ اضافه نمود: طی آنالیز های نامحسوس بعمل آمده، دانش آموزان نیازمند در سطح جزیره شناسایی شد و با محوریت بخشداری و یک شرکت بخش خصوصی پکیج آموزشی تهیه و به این دانش آموزان از سوی بخشداری ویژه خارگ اهدا شد.

وی با اشاره به مسائل آموزشی و پرورشی در جزیره خارگ گفت: بخشداری بعنوان نماینده عالی دولت در این جزیره به دقت مسائل آموزشی و پرورشی این جزیره را دنبال می نماید.

رضایی افزود: تاکنون بازدیدهای سرزده از برخی از مدارس خارگ توسط این بخشداری اجرا شده است و امیدوار هستیم آموزش و پرورش هر چه سریعتر اقدام به برطرف مسائل کند.

وی اعلام کرد: برخی از مسائل رفاهی فرهنگیان با درایت مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر برطرف شده است و ما امیدوار هستیم همه دستگاه های مرتبط با حوزه آموزش و پرورش مسائل رفاهی این قشر زحمتکش و تاثیرگذار را برطرف نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 88

به "مسائل و کمبودهای آموزشی در جزیره خارگ برطرف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل و کمبودهای آموزشی در جزیره خارگ برطرف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید