آخرین قسمت از سری Star Wars Jedi در دست ساخت است

به گزارش مجله ستاره، لورا میل (Laura Miele)، رئیس بخش تفریح و فناوری الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، تایید کرد که فصل پایانی سری Star Wars Jedi، در حال حاضر در استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) در حال توسعه است.

آخرین قسمت از سری Star Wars Jedi در دست ساخت است

توسعه دهنده تایتان فال، در سال 2019 با بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، هواداران جنگ ستارگان را تحت تاثیر قرار داد و بازیکنان را با جدای سابق، کال کستیس (Cal Kestis) آشنا کرد، در حالی که او ارتباط خود را با فورس (Force) آن هم در اوج سلطنت امپراتوری در سراسر کهکشان احیا می کرد. دنباله بازی گفته شده با عنوان Star Wars Jedi: Survivor در سال 2023 عرضه شد که در آن کال در پی پناهگاهی امن برای جدای های به جای مانده بود و در عین حال کوشش می کرد تا یک قدم جلوتر از امپراتوری باشد.

هر دو بازی Star Wars Jedi تا به امروز با استقبال خوبی روبرو شده اند و شایعات زیادی مبنی بر اینکه ریسپاون در حال کار روی قسمت بعدی آن است، وجود داشت. حتی آگهی های شغلی اخیر توسعه دهنده نشان می دهد که در پی پر کردن موقعیت های مختلف برای پروژه ای اسرارآمیز است که می تواند دنباله بعدی سری باشد. حال در جریان کنفرانس اخیر الکترونیک آرتز، لورا میل، تایید کرد که نه تنها ریسپاون در حال کار روی یک بازی تازه Star Wars Jedi است، بلکه این نسخه به عنوان فصل پایانی این سری عمل خواهد نمود.

میل گفت که ریسپاون به سختی کار می نماید تا فصل آخر این داستان هیجان انگیز را برای بازیکنان با کیفیت مناسبی ارائه دهد. در ادامه هیچ اطلاعات بیشتری در خصوص سومین و آخرین نسخه در طول این رویداد فاش نشد. میل بعلاوه اعلام کرد که دو بازی قبلی Star Wars Jedi موفقیت آمیز بوده اند و از زمان انتشار Fallen Order در سال 2019، بیش از 40 میلیون بازیکن بدست آورده اند و بیش از 5 میلیارد دلار عایدی خالص داشته اند. آخرین نسخه از سری، Jedi: Survivor، اخیرا برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شده است. این در حالی است که بازی تنها روی کنسول های نسل نهمی و کامپیوتر در دسترس قرار داشت.

آنچه در سومین نسخه خواهیم دید، فعلا در هاله ای از ابهام است و حدس های زیادی در خصوص داستان وجود دارد. وقایع دو بازی قبلی باعث شده تا بازیکنان احساس نمایند که سفر کال می تواند در فصل پایانی او چرخش تاریک تری داشته باشد، ایده ای که بازیگر او، کامرون موناگان، در گذشته به آن ابراز علاقه نموده است. چیزی که فعلا معین است، این است که ادامه Star Wars Jedi: Survivor به وسیله کارگردانی متفاوت فراوری خواهد شد، زیرا استیگ آسموسن سال گذشته از ریسپاون جدا شد تا استودیوی خود را تشکیل دهد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 شهریور 1403 بروزرسانی: 31 شهریور 1403 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2317

به "آخرین قسمت از سری Star Wars Jedi در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قسمت از سری Star Wars Jedi در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید