لیگ ملت های والیبال ـ ارومیه، عبادی پور: ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان لهستان دارم، همواره دنبال برد هستیم

به گزارش مجله ستاره، بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ما دست و پا بسته نیست و در همه حال به دنبال برد هستیم.

لیگ ملت های والیبال ـ ارومیه، عبادی پور: ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان لهستان دارم، همواره دنبال برد هستیم

به گزارش خبرنگاران از ارومیه میلاد عبادی پور، ضمن قدردانی از عملکرد بازیکنان تیم ملی در بازی مقابل تیم کانادا گفت: بازی کردن در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برای هیچ تیمی راحت نیست و جو سنگین سالن یاری بسیاری در نتیجه بازی داشت.

وی با بیان این که تمام توجه بازیکنان و کادر فنی از امشب معطوف به بازی با لهستان است خاطر نشان کرد: به هیچ وجه نمی توان بازی ها را پیش بینی کرد چرا که تیم های پیش رو همواره نشان داده اند که جزو بهترین های دنیا هستند.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران اضافه نمود: با این همه حال تیم ما هم دست و پا بسته نیست و در همه حال به دنبال برد هستیم و نهایت کوشش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم از بازی های آینده 6 امتیاز مطلوب را کسب کنیم.

وی با اشاره به میزبانی ارومیه از نخستین تورنمنت دنیای توضیح داد: شهر ارومیه تمامی ظرفیت ها برای برگزاری رقابت های دنیای را دارد و این موضوع حرف ما نیست بلکه بازیکنان تیم های دیگر به این موارد اذعان می نمایند.

عبادی پور یادآور شد: رابطه بسیار خوبی با اکثر بازیکنان تیم ملی لهستان دارم و در سال های آینده با بازیکنان این کشور هم بازی خواهم بود.

ش

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 230

به "لیگ ملت های والیبال ـ ارومیه، عبادی پور: ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان لهستان دارم، همواره دنبال برد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های والیبال ـ ارومیه، عبادی پور: ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان لهستان دارم، همواره دنبال برد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید