لیگ برتر تفنگ و تپانچه چه زمانی استارت خواهد خورد؟

به گزارش مجله ستاره، در حالی که قرار بود لیگ برتر تفنگ و تپانچه آبان آغاز شود اما هنوز ثبت نام از تیم ها نهایی نشده و زمان آغاز مسابقات هم مشخص نیست.

لیگ برتر تفنگ و تپانچه چه زمانی استارت خواهد خورد؟

به گزارش خبرنگاران، به دلیل شیوع کرونا شروع فصل جدید لیگ های ورزشی دستخوش تغییراتی شدند اما بسیاری از رشته های کم برخورد و حتی پربرخورد مثل کشتی و هندبال با رعایت پروتکل های بهداشتی استارت خوردند. تیراندازی یک رشته کاملا بدون برخورد است که تمامی وسایل مورد استفاده ورزشکاران نیز کاملا شخصی و انفرادی است اما با این حال فدراسیون تیراندازی هنوز نتوانسته است فصل جدید لیگ برتر تفنگ و تپانچه را شروع کند.

البته فدراسیون تیراندازی شهریور خبر شروع لیگ تفنگ و تپانچه از آبان را گفت اما کمی بعد رییس سازمان لیگ تیراندازی گفت امکان شروع مسابقات از آبان وجود ندارد و این مسابقات ممکن است از آذر شروع شود.

البته در حال حاضر هم (17 آذر) هنوز ثبت نام از تیم ها انجام نشده و به گفته رییس سازمان لیگ تا پایان این هفته اسامی تیم ها مشخص خواهد شد. هرچند حسینی اوایل دی را زمان شروع این رقابت ها عنوان می کند اما باید دید که آیا فدراسیون تیراندازی می تواند مسابقات لیگ تفنگ و تپانچه را همانند لیگ اهداف پروازی استارت بزند؟

لیگ اهداف پروازی بعد از 8 سال راه اندازی شد و در همین شرایط شیوع کرونا در حال برگزاری است و سه هفته نخست آن اجرا شده است. حتی دو هفته از مسابقات در شرایط اعمال محدودیت ها برگزار شد.

سید جعفر حسینی در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص زمان شروع لیگ برتر تفنگ و تپانچه با توجه به اتمام زمان ثبت نام تیم ها اظهار کرد: هنوز تیم ها تا پایان این هفته برای ثبت نام زمان دارند. ما مهلت ثبت نام را تا 10 آذر تمدید کرده بودیم که باز هم به دلیل مشکلاتی که برخی تیم ها در کامل شدن مدارک و عقد قرارداد با ورزشکارانشان داشتند دوباره به آنها فرجه دادیم و اکنون تا پایان این هفته زمان دادیم.

وی افزود: امیدواریم در هفته آینده بتوانیم تاریخ مراسم قرعه کشی لیگ تفنگ و تپانچه را اعلام کنیم. البته از اکنون با توجه به شرایط کرونا نمی توانیم بگوییم که چه زمانی لیگ تفنگ و تپانچه استارت می خورد. ما با ستاد مقابله با کرونا هماهنگی کرده بودیم اما باز هم باید هماهنگی داشته باشیم.

وی افزود: به امید خدا طی هفته آینده تعداد تیم ها مشخص شود. در حال حاضر دقیقا نمی توان گفت چند تیم حضور خواهند داشت، ولی در حال حاضر 8 تیم اعلام آمادگی کرده اند. در دسته یک هم 7 تا 8 تیم اعلام آمادگی شفاهی کردند. هنوز تعداد تیم ها نهایی نشده است.

وی گفت: فکر می کنم که اوایل دی بتوانیم استارت لیگ را بزنیم. برنامه ما این است که هفته اول دی مسابقات ما شروع شود. تلاش ما این است که اولین 5 شنبه و جمعه دی لیگ را شروع کنیم. معمولا مسابقات ما آخر هفته ها انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1353

به "لیگ برتر تفنگ و تپانچه چه زمانی استارت خواهد خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر تفنگ و تپانچه چه زمانی استارت خواهد خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید