لیگ برتر انگلیس، لیورپول در دقیقه 90 صدر جدول را از تاتنهام گرفت، برایتون در حضور کوتاه جهانبخش مساوی کرد

به گزارش مجله ستاره، شاگردان یورگن کلوپ با کسب یک پیروزی خانگی مقابل مردان ژوزه مورینیو صدر جدول رده بندی لیگ برتر را از آنها گرفتند و تیم برایتون هم در حضور بازیکن ایرانی اش یک امتیاز کسب کرد.

لیگ برتر انگلیس، لیورپول در دقیقه 90 صدر جدول را از تاتنهام گرفت، برایتون در حضور کوتاه جهانبخش مساوی کرد

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس و در دومین شب از این رقابت ها، چهارشنبه شب سه بازی برگزار شد که مهمترین آنها مصاف خانگی لیورپول و تاتنهام در ورزشگاه آنفیلد بود، دیداری که با پیروزی 2 بر یک لیورپول پایان یافت.

در این بازی محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول در دقیقه 26 گل نخست را به ثمر رساند و تنها هفت دقیقه پس از او سون هئونگ مین گل تساوی تاتنهام را زد. با این حال گلی که روبرتو فیرمینو در دقیقه 90 زد، پیروزی را از آن لیورپولی ها کرد تا آنها با کسب هشتمین پیروزی شان در این فصل 28 امتیازی شوند و جای تاتنهام را در صدر جدول رده بندی لیگ برتر بگیرند، تاتنهامی که 25 امتیازی است و با قبول دومین باختش در این فصل به رده دوم جدول سقوط کرد.

براساس این گزارش، در دیگر بازی مهم تیم فوتبال برایتون که بازیکن ایرانی اش علیرضا جهانبخش در دقیقه 81 به میدان رفت، در ورزشگاه کریون کاتج شهر لندن مقابل میزبان خود فولام به تساوی بدون گل بسنده کرد.

در آخرین بازی نیز مصاف خانگی وستهام و کریستال پالاس با تساوی یک - یک پایان یافت. هالر در دقیقه 55 برای وستهام و بنتکه در دقیقه 34 برای کریستال پالاس گلزنی کردند. کریستال پالاس از دقیقه 70 با اخراج بنتکه 10 نفره شد.

هفته سیزدهم لیگ برتر امشب با دو دیدار به پایان می رسد که در بازی اول از ساعت 21:30 استون ویلا میزبان برنلی است و در بازی دوم از ساعت 23:30 شفیلدیونایتد از منچستریونایتد پذیرایی می کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1374

به "لیگ برتر انگلیس، لیورپول در دقیقه 90 صدر جدول را از تاتنهام گرفت، برایتون در حضور کوتاه جهانبخش مساوی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، لیورپول در دقیقه 90 صدر جدول را از تاتنهام گرفت، برایتون در حضور کوتاه جهانبخش مساوی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید