لواندوفسکی و یک جهان رکورد شکسته شده؛ هدف بعدی او چیست؟

به گزارش مجله ستاره، لواندوفسکی با گلزنی خود مقابل دوسلدورف رکوردشکنی کرد، اما حالا یک رکورد بسیار سخت برای او مانده. 40 گل زده در یک فصل.

لواندوفسکی و یک جهان رکورد شکسته شده؛ هدف بعدی او چیست؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شب گذشته رابرت لواندوفسکی به تنها تیمی که در بوندس لیگا مقابلش گلزنی ننموده بود، یعنی دوسلدورف گل زد تا به همه تیم های بوندس لیگایی که مقابلش بازی نموده گل زده باشد. او حتی با پیراهن دورتموند به تیم فعلی اش یعنی بایرن مونیخ هم گل زده است تا همه دروازه ها طعم فروریختنشان با گل های لواندوفسکی را چشیده باشند.

این مهاجم 31 ساله تا امروز که 29 هفته از رقابت های فوتبال آلمان گذشته، توانسته 29 گل بزند و از 26 گلی که پس از گذشت 29 هفته در سال 2016 زده بود پیشی بگیرد. در آن فصل لوا توانست 30 گل بزند. او البته قافیه را به اوبامیانگ باخت اما در فصل 18-2017 با 29 گل آقای گل شد و فصل بعدش هم با 22 گل از آقای گلی اش دفاع کرد. تنها کسی که توانسته 3 بار پشت سر هم آقای گل گردد گرد مولر بوده که احتمالا سال جاری رکوردش را با لوا به اشتراک می گذارد.

لوا در ماه آگوست 32 ساله می گردد و حالا با توجه به 2 گلی که در مقابل دوسلدورف به ثمر رساند اولین بازیکن بالای 30 سال در بوندس لیگا شده که 29 گل زده است. او تنها در اولین فصل خود در بایرن زیر 20 گل به ثمر رسانده.

حالا او یک رکورد بسیار سخت پیش رو دارد و آن به ثمر رساندن 40 گل در یک سال، مانند گرد مولر است. اگر لوا با همین میانگین گل 1.07 تا انتهای فصل پیش برود می تواند به رکورد 34 گل در یک فصل برسد که تا رکورد مولر فاصله دارد.

برای لواندوفسکی غیر ممکن معنایی ندارد اما آیا او می تواند 12 گل در 5 بازی باقی مانده 12 گل بزند و بهترین آقای گل تاریخ بوندس لیگا گردد؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1022

به "لواندوفسکی و یک جهان رکورد شکسته شده؛ هدف بعدی او چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لواندوفسکی و یک جهان رکورد شکسته شده؛ هدف بعدی او چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید