قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار گردید، چالش سخت در انتظار یوونتوس، رئال مادرید و منچسترسیتی

به گزارش مجله ستاره، قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای مشخص بازی های دومین و سومین مرحله حذفی از این رقابت ها برگزار گردید.

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار گردید، چالش سخت در انتظار یوونتوس، رئال مادرید و منچسترسیتی

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه فوتبال اروپا امروز (آدینه) قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را در مقر خود در شهر نیون سوئیس و با برقراری ویدئو کنفرانس با حضور نمایندگان تیم های حاضر در رقابت ها انجام داد تا برنامه بازی های دومین مرحله حذفی از این رقابت ها که قرار است به صورت تک حذفی و متمرکز برگزار گردد، معین گردد و 8 تیم برتر رقابت ها رقبای خود برای رسیدن به نیمه نهایی را بشناسند.

اگرچه هنوز برخی از بازی های دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار نشده اند(بارسلونا- ناپولی، یوونتوس- لیون، منچسترسیتی-رئال مادرید، بایرن مونیخ - چلسی) ، یوفا قرعه کشی مرحله بعد را انجام داده است تا تیم های صعود کننده به مرحله بعد رقبای خود را بشناسند. بازی های باقی مانده از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روزهای هفتم و هشتم آگوست (17 و 18 مرداد) برگزار خواهند شد.

به دلیل شیوع کرونا، رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از ماه مارس به حالت تعلیق درآمدند و با توجه به محدودیت زمانی برای برگزاری این رقابت ها، قرار شد که مسابقات باقی مانده به صورت تک حذفی ومتمرکز در پرتغال برگزار شوند. همچنین به همین دلیل فینال رقابت ها هم که قرار بود سال جاری در استانبول برگزار گردد، به لیسبون تغییر مکان می دهد و ترکیه ای های سال آینده میزبان فینال لیگ قهرمانان خواهند بود.

بر این اساس برنامه بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در آن محدودیت جغرافیایی و همگروهی حذف می گردد، به توضیح زیر است:

بازی یک: برنده بازی منچسترسیتی و رئال مادرید - برنده بازی یوونتوس - لیون

بازی دو: لایپزیگ - اتلتیکومادرید

بازی سه: برنده بازی بارسلونا و ناپولی - برنده بازی بایرن مونیخ و چلسی

بازی چهار: آتالانتا - پاری سن ژرمن

همچنین امروز راستا تیم ها تا رسیدن به فینال رقابت ها نیز معین شد که برنامه آنها به صورت زیر است:

برنده بازی 1 مرحله یک چهارم نهایی - برنده بازی 3 مرحله یک چهارم نهایی

برنده بازی 2 مرحله یک چهارم نهایی - برنده بازی 4مرحله یک چهارم نهایی

برنده بازی 2 مرحله نیمه نهایی در فینال نقش میزبان را برای برنده بازی یک مرحله نیمه نهایی ایفا خواهد نمود و می تواند با پیراهن اصلی خود به میدان برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1103

به "قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار گردید، چالش سخت در انتظار یوونتوس، رئال مادرید و منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار گردید، چالش سخت در انتظار یوونتوس، رئال مادرید و منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید