قدرت نمایی مدعی قهرمانی NBA در پلی آف

به گزارش مجله ستاره، تهران- خبرنگاران- در ادامه رقابت های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا گلدن استیت به یک پیروزی دیگر برابر لس آنجلس کلیپرز دست پیدا کرد.

قدرت نمایی مدعی قهرمانی NBA در پلی آف

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز (جمعه) سه مسابقه برگزار شد که در جریان این دیدارها سن آنتونیو، فیلادلفیا و گلدن استیت حریفان خود را شکست دادند.

در این دیدارها گلدن استیت مدافع عنوان قهرمانی و مدعی این فصل در سومین بازی اش به مصاف لس آنجلس کلیپرز رفت و با نتیجه 132 بر 105 پیروز شد. در این مسابقه کوین دورانت و استفان کری ستاره های گلدن استیت بودند که هرکدام 38 و 21 امتیاز کسب کردند و درخشیدند.

در دیگر مسابقه فیلادلفیا 131 بر 115 بروکلین را برد و این تیم نیز 2 بر یک پیش افتاد. فیلادلفیا امروز جوئل امبیدی را در اختیار نداشت و در شب کم فروغ جیمی باتلر حریفش را برد. ستاره این تیم توبیاس هریس بود که 29 امتیاز و 16 ریباند ثبت کرد. بن سیمونز هم 31 امتیاز و 9 ریباند داشت و دیگر بازیکن موثر فیلادلفیا بود.

سومین مسابقه نیز بین دو تیم دنور و سن آنتونیو بود. دنور که در مرحله مقدماتی لیگ تیم دوم کنفرانس غرب بود برابر حریفش به دردسر افتاده و برای دومین بار تن به شکست داد. سن آنتونیو 118 بر 108 برابر دنور به برتری رسید.

ورزشی**9219**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 186

به "قدرت نمایی مدعی قهرمانی NBA در پلی آف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرت نمایی مدعی قهرمانی NBA در پلی آف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید