عکس بی نظیر از ماه کامل در شب ، ماهی که زحل شد

به گزارش مجله ستاره، فرانسیسک ساژوئل، عکاس گواتمالایی، در حال صعود به آتشفشان آکاتنانگو، یک شب باورنکردنی داشت. شب کریسمس سال 2019 بود که این عکاس متوجه تصویری نفس گیر در آسمان شب شد و در اقامتگاه محلی سکنی گزید.

عکس بی نظیر از ماه کامل در شب ، ماهی که زحل شد

خبرنگاران - ساژوئل در ساعات اولیه صبح، درست قبل از طلوع آفتاب، سر را بلند کرد و ماه را دید که توسط حلقه ای از ابر احاطه شده است. ابرها به طرز باورنکردنی ماه را فرا گرفته بودند و به نظر می رسید که ماه مانند زحل شده است. سوجوئل که کیفیت بی نظیر این لحظه را تشخیص داد، چند تصویر را عکسبرداری کرد.

در عکس او، می توان ماه را که در بالای ابرها مشاهده کرد. شمایل آتشفشان پاکایا و مناطق مرتفع گواتمالا قسمت پایین تصویر را پر کرده و احساسات عکس را افزایش می دهد. به گفته این عکاس، ابر در واقع یک ابر سیروستراتوس است. این ابرهای نازک و ارتفاع بالا از بلورهای یخ ساخته شده اند و در زوایای خاص، هاله هایی در اطراف ماه ایجاد می کنند. این ابرها غالباً در اثر وزش باد شدید تشکیل می شوند. سوجوئل نه تنها به خاطر عکاسی از این منظره و ماجراجویی باورنکردنی اش، که شامل عکسبرداری از آتشفشان های زنده است، بلکه عکس های نجومی اش نیز شناخته می شود.

عکس های نجومی بیشتر از سوجوئل را در زیر مشاهده کنید.

منبع : my modern met

منبع: چمدان
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1276

به "عکس بی نظیر از ماه کامل در شب ، ماهی که زحل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس بی نظیر از ماه کامل در شب ، ماهی که زحل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید