طراحی و بازسازی آپارتمان، قبل و بعد این پروژه را باید دید!

به گزارش مجله ستاره، دلایلی که بازسازی یک مکان مسکونی یا تجاری را برای من دلپذیر می نماید، از میان برداشتن تمام مسائل قبلی و جایگزین کردن آنها با راه چاره های هوشمندانه است.

طراحی و بازسازی آپارتمان، قبل و بعد این پروژه را باید دید!

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

فرزاد وثوقی

گروه معماری، طراحی و دکوراسیون برندا با هدف نوآوری و دیدگاه تخصصی به امر طراحی، معماری، ساخت و نظارت و همچنین بازسازی و دکوراسیون خلاق مکان های تجاری، مسکونی و صنعتی با کادری حرفه ای و مجرب از سال 1370 شروع به فعالیت کرده و تاکنون با بهره گیری از تجربیات فراوان خود، خدمات شایسته ای را در زمینه های طراحی و معماری بناها به هموطنان عزیزمان عرضه کرده است. این گروه با همکاری متخصصان با تجربه شرکت آمایش راه توسعه، مجموعه ای توانمند را در اختیار هموطنان ایرانی قرار داده است.

در این مطلب می خواهیم قبل و بعد از بازسازی خانه ای مسکونی را که توسط این گروه صورت گرفته است، با شما به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید...

گروه طراحی و معماری برندا با توجه خاص به کاربردهای گوناگون فضاهای داخلی و با تمرکز روی پلان واحد مذکور اقدام به تخریب دو بخش عمده در این واحد نمود:

  • ورودی
  • آشپزخانه

حذف ستون بدون بار و جایگزینی آن با یک کمد جادار و حذف پله کف و شومینه داخل آشپزخانه و نوسازی کابینت های آن، از پیروز ترین تغییرات این واحد مسکونی می باشد.

بازسازی آشپزخانه

بازسازی ورودی

از دیگر تغییرات بایسته این پروژه می توان به تغییر ارتفاع نور مخفی و نورپردازی مناسب سالن پذیرایی اشاره نمود. زیربنای واحد مذکور 130 متر و دارای 2 اتاق خواب و 2 سرویس بهداشتی می باشد.

مشاهده سایر پروژه های اجرایی گروه طراحی و معماری برندا و راه های ارتباطی این گروه >>

نویسنده: گروه طراحی و معماری برندا | تحریریه خبرنگاران

منبع: چیدانه
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 446

به "طراحی و بازسازی آپارتمان، قبل و بعد این پروژه را باید دید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و بازسازی آپارتمان، قبل و بعد این پروژه را باید دید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید