بازسازی منزل: ضرغامی در جریان بازسازی و بهسازی بخشهای مختلف خانه قوام السلطنه نهاده شد

به گزارش مجله ستاره، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، ضرغامی در جریان بازسازی و بهسازی بخشهای مختلف خانه قوام السلطنه نهاده شد.

بازسازی منزل: ضرغامی در جریان بازسازی و بهسازی بخشهای مختلف خانه قوام السلطنه نهاده شد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مهندس سید عزت الله ضرغامی در بازدید از بنیاد سینمایی فارابی در جریان بازسازی و بهسازی بخشهای مختلفی از بافت و بنای تاریخ خانه قوام السلطنه نهاده شد که به وسیله بنیاد سینمایی فارابی و تحت نظارت میراث فرهنگی انجام پذیرفته است.

ضرغامی در این بازدید ضمن تشکر از اهتمام بنیاد فارابی در نگهداری اصولی از فضای تاریخی این بنیاد، با یادآوری آثار ماندگار سینمای ایران که در بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده اند، به نقش مؤثر این بنیاد در سینمای پس از انقلاب اشاره نمود.

مهندس ضرغامی با تأکید بر نقش سینما در توسعه توریسم و گردشگری از پیشنهاد مدیران فارابی برای ساخت سری آثار داستانی مرتبط با حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استقبال کرد.

در این ملاقات، دکتر سید مهدی جوادی، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با ارائه گزارشی از اقدامات این بنیاد در بازسازی و نگهداری بخش تاریخی خانه قوام السلطنه مانند دربها، بخش شرقی و طاق های بیرونی از همکاری خوب اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران و مدیریت موزه آبگینه بخاطر مشارکت در بازسازی و بهسازی عمارت تاریخی ساختمان بنیاد تشکر کرد.

بعلاوه جوادی با ارائه گزارشی از فعالیتهای بنیاد سینمایی فارابی، آثار سینمایی که تصویرگر و روایتگر شکوه تمدنی ایران زمین باشند را یکی از خلاهای سینمای امروز دانست و با تأکید بر ظرفیتهای سینما برای یاری به صنعت توریسم کشور ابراز امیدواری کرد در این دوره با حمایت های مهندس ضرغامی که خود نیز از اهالی و مدیران سینمایی محسوب می شوند، شاهد فراوری آثار مشترکی در این حوزه بین بنیاد سینمایی فارابی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باشیم.

منبع: همگردی
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2011

به "بازسازی منزل: ضرغامی در جریان بازسازی و بهسازی بخشهای مختلف خانه قوام السلطنه نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: ضرغامی در جریان بازسازی و بهسازی بخشهای مختلف خانه قوام السلطنه نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید