شکست فیروزجا در دور پنجم شطرنج قهرمانی آسیا، مقصودلو به تساوی رسید

به گزارش مجله ستاره، علیرضا فیروزجا با شکست در دور پنجم رقابت های شطرنج قهرمانی آسیا در چین به رده هشتم سقوط کرد.

شکست فیروزجا در دور پنجم شطرنج قهرمانی آسیا، مقصودلو به تساوی رسید

با ما همراه باشید تا با بهترین تور نوروز ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، در دور پنجم از رقابت های انفرادی شطرنج قهرمانی آسیا در چین نمایندگان ایران به دو شکست، یک تساوی و یک پیروزی رسیدند.

در این دور علیرضا فیروزجا با ریتینگ 2682 مقابل مورالی کارتیکیان از هند با ریتینگ 2593 باخت. او با این شکست و با 3.5 امتیاز در رده هشتم نهاده شد. فیروزجا در دور قبل در صدر جدول قرار داشت. پرهام مقصودلو با ریتینگ 2665 برابر یانگو وان از چین با ریتینگ 2531 به تساوی رسید. مقصودلو با 3 امتیاز در رده بیست و یکم مسابقات قرار گرفته است. پویا ایدنی با ریتینگ 2597 مقابل داک هوآ از ویتنام با ریتینگ 2436 به رجحان رسید و با 3 امتیاز در رده 32 قرار گرفته است.

انوشا مهدیان تنها نماینده ایران در بخش بانوان با ریتینگ 2078 مقابل حریفی از ویتنام با ریتینگ 2167 باخت. او اکنون با 1.5 امتیاز در رده 31 ایستاده است.

رقابت های شطرنج قهرمانی آسیا در 9 دور تا 25 خرداد به میزبانی چین برگزار می گردد. در این مسابقات در بخش آزاد 74 شطرنج باز و در بخش بانوان 36 شطرنج باز حضور دارند. ایران در این رقابت ها 4 نماینده در بخش آزاد و بانوان دارد. این مسابقات حکم انتخابی جهانی را دارد و در انتها 5 شطرنج باز جواز جهانی را کسب خواهند کرد. جوایز مسابقات 80 هزار دلار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 671

به "شکست فیروزجا در دور پنجم شطرنج قهرمانی آسیا، مقصودلو به تساوی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست فیروزجا در دور پنجم شطرنج قهرمانی آسیا، مقصودلو به تساوی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید