شهلا ریاحی دیگر قادر به تکلم نیست ، او در پانسیونی خصوصی پرستاری می گردد

به گزارش مجله ستاره، فرزند شهلا ریاحی نسبت به وضعیت فعلی مادرش ابراز نگرانی کرد و گفت که این روزها او نه ما را می شناسد، نه می تواند غذا بخورد و نه می تواند سخن بگوید.

شهلا ریاحی دیگر قادر به تکلم نیست ، او در پانسیونی خصوصی پرستاری می گردد

فارس نوشت: شهلا ریاحی آخرین بار در سال 81 به ایفای نقش در سریال مهمان پذیر طوبی پرداخت و سال هاست که از دنیای هنر به دور است. سال گذشته تصویری از این بازیگر در فضای مجازی منتشر و اعلام شد که این بازیگر به خانه سالمندان سپرده شده و این روزها هم انتشار تصاویری از او منجر به واکنش های بسیاری از سوی مخاطبان شده است.

منوچهر ریاحی فرزند شهلا ریاحی درباره آخرین وضعیت مادر خود گفت: من در زندگی هرچه دارم مدیون مادرم هستم حتی مدرک دکتری خود را مدیون مادرم هستم که وضعیت نامناسبی ندارند. ایشان در حال حاضر در پانسیونی خصوصی پرستاری می شوند و وضعیت چندان مساعدی ندارند.

وی اضافه کرد: مادرم به دلیل کهولت سن احتیاج به پرستاری مداوم دارد و به همین دلیل ما برای اینکه بتوانیم به خوبی از پس مراقبت های ایشان بر بیاییم، مادر را به پانسیونی شبانه روزی بردیم که در حال حاضر آنجا بستری هستند و به خوبی در این محل از ایشان مراقبت می گردد.

ریاحی ادامه داد: مادر تا به حال چندین بار تحت عمل های جراحی قرار گرفته اند و من برای تامین مخارج ایشان حتی مجبور شدم خانه و ماشین خود را بفروشم و در حال حاضر هم همچنان مقروض هستم. البته من فرزند ایشان هستم و وظیفه ام را انجام داده ام اما مگر ایشان هنرمند این مملکت نیستند؟ پس چرا هیچکس در این مدت از ایشان سراغی نمی گیرند و جویای حالشان نمی شوند؟

وی تاکید نمود: در این مدت فقط یک بار خانه سینما حال مادر را پرسیده ولی سازمان صداوسیما به هیچ عنوان پیگیری درباره احوالشان نداشته است. این خیلی بد است که هنرمندان ما تا وقتی که روی پا هستند و کار می نمایند مورد توجه قرار دارند.

منوچهر ریاحی ادامه داد: مادرم این روزها در حال ابتلا به زخم بستر است. چون قدرت بلع ندارد، معده او عمل شده و بالاتر از معده یک قیف قرار داده اند که غذای میکس شده از آن طریق به معده شان منتقل می گردد. نه می توانند حرف بزنند و نه ما را می شناسند. هر بار که به دیدنش می رویم بدون هیچ واکنشی نگاهمان می نماید و حتی نمی تواند جواب سلاممان را بدهد. امیدوارم هرچه زودتر حالشان خوب گردد.

وی در خاتمه گفت: مادرم پیش از این نیز دچار آلزایمر شده بودند و خیلی ما را نمی شناختند ولی ما کوشش نموده ایم که وظایف فرزندی خود را انجام بدهیم. متاسفانه هر از چند گاهی تصویری از مادرم به بهانه های مختلف در فضای مجازی منتشر می گردد که باعث دلخوری ماست و من فکر می کنم که حتی خود مادر نیز از این اتفاق خرسند نباشند. خواهش می کنم هنرمندانی که به دیدار ایشان می روند و یا افراد دیگر از انتشار تصاویر ایشان اجنتاب نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 264

به "شهلا ریاحی دیگر قادر به تکلم نیست ، او در پانسیونی خصوصی پرستاری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهلا ریاحی دیگر قادر به تکلم نیست ، او در پانسیونی خصوصی پرستاری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید