شهربازی دبی : معرفی 16 شهربازی دبی همراه با آدرس

به گزارش مجله ستاره، یکی از دلایلی که دبی را به یکی از توریستی ترین شهرهای دنیا تبدیل نموده، پارک ها و شهربازی های فوق العاده آن است. همراه ما در خبرنگاران با شهربازی های دبی آشنا شوید .

شهربازی دبی : معرفی 16 شهربازی دبی همراه با آدرس

آشنایی با شهربازی های دبی

دبی دارای مجموعه ای از هیجان انگیزترین شهربازی های سرپوشیده و روباز است که می توانند هر فردی را با هر سنی به خود جذب نمایند.

این شهر بازیها علاوه بر تنوع بسیاری که در وسایل بازی خود دارند، از عظیمترین شهربازی های دنیا نیز به شمار می فرایند به طوری که مجموعه پارک اند ریزورت با داشتن 3 تم پارک بینظیر و 232 هکتار وسعت، عظیمترین شهربازی دبی و خاورمیانه است و آی ام جی ورلدز آو ادونچر به عنوان عظیمترین شهربازی سرپوشیده دنیا شناخته می گردد. در ادامه قصد داریم به معرفی 16 شهربازی برتر دبی بپردازیم، با ما در خبرنگاران همراه باشید.

بهترین شهربازی های دبی در خاورمیانه و دنیا، معروف ترین شهربازی های دبی

سفر به دبی می تواند سفری خاطره انگیز برای تمام اعضای خانواده باشد. در طول سفر با تور دبی، لذت تجربه هیجان واقعی را در یکی از شهربازی های دبی که به نام بهترین شهربازی های خاورمیانه معروف اند از دست ندهید.

خاطره هیجان انگیز تفریح در شهربازی های دبی تا سالها از خاطره شما فراموش نخواهد شد. در ادامه با 16 شهربازی از بهترین شهربازی های دبی آشنا خواهید شد.

بهترین شهربازی های دبی : شهربازی گاردن فِلو دبی - Dubai Garden Glow

در دنیای فانتزی گاردن فلو دبی گم شوید و لذت ببرید! این شهربازی جاییست که می توانید در باغ پر از گل های رنگارنگ قدم بزنید.

اما اینبار در این باغ به جای گل های طبیعی در دنیای جادویی گل های روشن و چراغی قدم خواهید زد. شهربازی گاردن فلو یکی از شهربازی های زیبای دبی می باشد، به شما توصیه می کنیم در انتهای بازدید از این پارک، حتما از پارک دایناسور ها نیز دیدن کنید. دایناسور های غول پیکر عظیم الجثه ای که گفته می گردد از نوع قدرتمندترین دایناسورها بوده است.

آدرس شهربازی دبی : نشانی شهربازی گاردن فِلو دبی - Dubai Garden Glow

Dubai Garden Glow, Zabeel Park Gate 6 & 7, Dubai, UAE, +9714 398 6888

بهترین شهربازی های دبی : پارک کریک دبی - Dubai Creek Park

پارک کریک دبی اگرچه پارک تفریحی نیست، اما پارکی بسیار سرگرم نماینده است. سوار ماشین های برقی شوید، در پیچ و خم های زیبا گم شوید و سپس به یک سفر دریایی بروید. علاوه بر این، پارک کریک دبی دارای پارک دلفین ها نیز هست و پارک مورد علاقه بچه هاست. پارک کریک دبی جاییست که تمام خانواده می توانند به وسیله نمایشگاه های تعاملی و سرگرم نماینده در خصوص علم، حیات وحش و تاریخ یاد بگیرند.

آدرس شهربازی دبی : نشانی پارک کریک دبی - Dubai Creek Park :

Dubai Creek Park, Umm Hurrair2, Dubai, UAE, +9714 336 7633

بهترین شهربازی های دبی : شهربازی سیاره جادویی - Magic Planet

سحر و جادو را در شهربازی سیاره جادویی در دنیای واقعی تجربه خواهید کرد. شهربازی سیاره جادویی پارکی عالی برای تمام سنین با وسایل بسیار هیجان انگیز است. شهربازی جادویی درست روبه روی امارت مال قرار گرفته است.

آدرس شهربازی دبی : نشانی شهربازی سیاره جادویی :

Magic Planet, Level 2, Mall of the Emirates, Sheikh Zayed Road, Al Barsha 1, Dubai, UAE, +971 4 341 4444

بهترین شهربازی های دبی : شهربازی سگا ریپابلیک دبی - Sega Republic

شهربازی سگا دبی یکی از هیجان انگیز ترین پارک ها در دبی برای تمام سنین است. در سوپر بازی های مجاری با هم رقابت کنید، با بازی های نوستالژیک قدیمی بازی کنید و لحظات خود را در این پارک با هیچان سپری کنید. چند تا از بهترین بازی ها در شهربازی سگا اسلایدر غول پیکر، صخره نوردی و Jumpolines است.

آدرس شهربازی دبی : نشانی شهربازی سگا ریپابلیک دبی :

Sega Republic, Level 2, The Dubai Mall, Downtown Dubai, +9714 448 8484

بهترین شهربازی های دبی : شهربازی آی ام جی، دنیای ماجرا جویی دبی - IMG Worlds of Adventure

شهربازی آی ام جی دبی عظیم ترین شهربازی سر پوشیده در دنیا. شهربازی آی ام جی دبی دنیای ماجراجویی و هیچان در دنیاست و در طول سفر با تور دبی نباید آن را از دست داد. برند های مطرح دنیا نظیر ماروِل - Marvel ، نت ورک کارتون - Network Cartoon ، لاست ولی - Lost Valley و دایناسور اَدوِنچر - Dinosaur Adventure در این پارک حضور دارند تا حتی لحظه ای کوتاه در این پارک بیکار نمانید. این پارک بی اغراق یکی از شاهکار های مهندسی در زمینه تفریح و سرگرمی در دبی است.

تا خودتان پارک آی ام جی را از نزدیک نبینید، وسعت و تجهیزات خارق العاده آن را باور نمی کنید. در این سفر به دبی حتی اگر سفری به همراه بچه ها به دبی ندارید، چند ساعتی را در این پارک تنها بخندید و ساعاتی را متفاوت سپری کنید.

آدرس شهربازی دبی : نشانی شهربازی آی ام جی IMG Worlds of Adventure:

IMG Worlds of Adventure, IE311, Sheikh Mohammed Bin Zayed Road, City of Arabia, Dubai, UAE, +971 600 500 962

بهترین شهربازی های دبی : پارک اند ریزورت دبی - (Dubai Parks and اقامتگاه (DPR

پارک اند ریزورت عظیم تربن پارک و ریزورت در دبی است، پارکی که تمام توریستان تور دبی را به ساعاتی شاد و بسیار سرگرم نماینده دعوت می نماید. در هتل لاپیتا دبی یک اتاق بگیرید و هر بعد از ظهر را در پارک اند ریزورت دبی متفاوت سپری کنید. با بازدید از پارک اند ریزورت دبی سفر خود به دبی را به بهترین سفر عمرتان تبدیل کنید.

در این پارک همه چیز را تجربه خواهید کرد، از پارک بالیود گرفته تا پارک آبی لِگو لند ، موشن گیت و چند بازی مهیج دیگر از برند های دیریم ورک اَنیمیشن - DreamWorks Animation، کلومبیا پبکچِرز - Columbia Pictures و قفس شیر ها - Lionsgate.

آدرس شهربازی دبی : نشانی پارک اند ریزورت دبی - (Dubai Parks and اقامتگاه (DPR :

Dubai Parks and اقامتگاه, Sheikh Zayed Road, Opposite Palm Jebel Ali, Dubai, UAE, +971 800 2629464

بهترین شهربازی های دبی : دهکده دنیای دبی (گلوبال ویلیج دبی) - Global Village

پس از دو دهه، گلوبال ویلیج دبی نه تنها به فراموشی سپرده نشده، بلکه با 31 نمایشگاه، 12.000 نمایش در هر فصل و 50 بازی و سوارکاری در لیست اماکن دیدنی پر بازدید و پارک های محبوب دبی قرار گرفته است. در دور تا دور دبی می توانید خرید کنید، در شهربازی سرگرم شوید و حداقل یکی از نمایش های فرهنگی پارک را تماشا کنید.

آدرس شهربازی دبی : نشانی دهکده دنیای دبی (گلوبال ویلیج دبی) - Global Village :

Global Village, Sheikh Zayed Road, Dubai Land, Dubai, UAE, +9714 362 4114

بهترین شهربازی های دبی : اسکی دبی - Ski Dubai

عظیم ترین و هیجان انگیزترین سالن اسکی سرپوشیده در دنیا، سالن اسکی دبی می تواند مکانی بسیار عالی برای شما و جمع خانوادگی شما باشد . مهم نیست هوای بیرون چند درجه بالای صفر است، هر روزی را که بخواهید می توانید فصل زمستان و برف را در لحظه تجربه کنید. سالن سرپوشیده اسکی دبی تفریحی عالی برای فرار از گرما و آفتاب طلایی دبی است.

اسکی، اسنو بورد، زیپ لاینینگ و یا tobogganing همه تفریحات زمستانی در گرمای تابستان در دسترس اند. اگر به همراه بچه ها خود به دبی سفر می کنید، به محوطه برف بازی بروید، حتی می توانید با پنگوئن های اسنو پارک بازی کنید. خوب! معطل نکنید در طول این سفر با تور دبی سالن اسکی دبی را در برنامه سفر خود قرار دهید.

آدرس شهربازی دبی : نشانی اسکی دبی - Ski Duba :

Ski Dubai, Mall of the Emirates, Sheikh Zayed Road, Al Barsha 1, Dubai, UAE +971 800 386

بهترین شهربازی های دبی : پارک آبی وایلد وادی - Wild Wadi Waterpark

پارک آبی وایلد وادی دبی، پارکی بر اساس داستان های قدیمی عربی هماننده سمباد، در این پارک آبی حتما خوش خواهد گذشت و لحظاتی کاملا فراموش نشدنی را سپری خواهید کرد. بیش از 30 وسیله و جاذبه مختلف در پارک قرار گرفته است و اگر جرات دارید، ترسناک ترین سرسره آبی در دنیا را در پارک آبی وایلد وادی امتحان کنید. در این پارک چشم اندازی رو به برج العرب و ساحل جمیرا را نیز خواهید دید.

آدرس شهربازی دبی : نشانی پارک آبی وایلد وادی - Wild Wadi Waterpark :

Wild Wadi Waterpark, Jumeirah Beach Road, Umm Suqeim, Dubai, UAE, +9714 348 4444

بهترین شهربازی های دبی : پارک آبی آکواریوم دبی - Aquaventure Waterpark

یکی از بهترین پارک های آبی خاورمیانه ، پارک آبی آکواریومی دبی است که اولین وسایل بازی مهیج آبی در آن ساخته شده است. اگر جرات کافی دارید، می توانید در این پارک به کوسه های غول پیکر خطرناک غذا بدهید و حتی با آنها شنا کنید.

آدرس شهربازی دبی : نشانی پارک آبی آکواریوم دبی - Aquaventure Waterpark :

Aquaventure Waterpark, Atlantis The Palm, The Palm Jumeirah, Dubai, UAE, +9714 426 0000

بهترین شهربازی های دبی : شهربازی هاب زیرو

این شهربازی 18 هزار مربعی که با مشارکت شرکت های معروف بازی سازی ای مانند کپکام، کونامی و الکترونیک آرتز ساخته شده، دارای بازی ها و سرگرمی هایی برای همه سنین است. این مکان دارای بازی های کامپیوتری مختلف در ژانر های متفاوت است و سرگرمی های دیگری مثل لیزر تگ، سینمای 4 بعدی و ترن هوایی نیز دارد. شهربازی سرپوشیده هاب زیرو یک پیست کارتینگ جذاب مخصوص بچه ها نیز دارد.

آدرس شهربازی دبی : آدرس هاب زیرو دبی، سیتی واک، خیابان الصفا ساعت کاری شهربازی هاب زیرو از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 10 شب

بهترین شهربازی های دبی : شهربازی موشن گیت

موشن گیت تم پارکی است که در طراحی آن از انیمیشن های شرکت های معروف هالیوودی الهام گرفته شده و دارای حدود 27 سرگرمی متفاوت است. در این شهربازی دبی که در مجموعه پارک اند ریزورت قرار گرفته، 3 بخش متفاوت وجود دارد که به ترتیب بر اساس محصولات استدیوهای فیلم سازی هالیوودی یعنی دریم ورک، لاین گیت و کلمبیا پیکچرز ساخته شده اند که دارای سرگرمی هایی مانند سینمای 4 بعدی و ترن هوایی هستند.

آدرس شهربازی دبی : آدرس شهربازی موشن گیت دبی، رو به روی جزیره نخل جبل علی، خیابان شیخ زاید ساعت کاری موشن گیت هر روز از ساعت 11 صبح تا 10 شب

بهترین شهربازی های دبی : تم پارک بالیوود

این شهربازی امارات هم یکی از تم پارک های مجموعه پارک اند ریزورت است که با داشتن تم و طراحی مبتنی بر سینمای بالیوود، یکی دیگر از سرگرمی های منحصر به فرد دبی است. در این شهر بازی دبی که تماما بر اساس فیلم های بالیوودی ساخته شده 16 وسیله بازی متنوع وجود دارد و نمایش های مختلفی نیز در آن اجرا می گردد.

تم پارک بالیوود همچنین دارای رستوران هایی است که غذا و خوراکی های هندی در آن ها سرو می شوند و فروشگاه هایی نیز دارد که می توانید در آن پوشاک و سوغاتی های مخصوص کشور هند را تهیه کنید.

آدرس شهربازی دبی : آدرس این شهربازی دبی دبی، مقابل جزیره نخل جبل علی، خیابان شیخ زاید ساعت کاری تم پارک بالیوود همه روزه از 4 بعد از ظهر تا 12 شب

بهترین شهربازی های دبی : شهربازی مجیک پلنت

شهربازی مجیک پلنت در حال حاضر در 28 مکان مختلف شعبه دارد که 4 مورد از آن ها در دبی قرار دارند. این شهربازی سرپوشیده بیشتر مناسب افراد کم سن و سال تر است و سرگرمی هایی مانند بازی های آرکیدی، بازی های واقعیت مجازی و ترن های هوایی کوچک دارد.

دو شعبه از این شهربازی دبی دارای سالن بولینگ نیز هستند که هر کدام دارای 12 لاین مخصوص این بازی می باشند.

آدرس شهربازی دبی : آدرس مجیک پلنت دبی این شهربازی دارای 4 شعبه مختلف در مرکز خرید امارات، خیابان الاتحاد، خیبان شیخ زاید و خیابان الوحده است. ساعت کاری شهربازی مجیک پلنت از 10 صبح تا 10 شب

بهترین شهربازی های دبی : شهربازی لگولند

لگولند با داشتن بیش از 40 سرگرمی متفاوت می تواند ایده ال ترین گزینه برای خانواده هایی باشد که بچه های بین 2 تا 12 سال دارند.

در ساخت این مجموعه که اولین شهربازی لگویی خاورمیانه و هفتمین نوع از این شهربازی ها در دنیاست، از 60 میلیون تکه لگویی استفاده شده است.

این شهربازی دبی در کنار پارک آبی لگولند در مجموعه پارک اند ریزورت قرار گرفته است و بازی و سرگرمی های آن به گونه ای طراحی شده اند که به غیر از جنبه تفریحی، جنبه آموزشی نیز دارند.

آدرس شهربازی دبی : آدرس شهربازی لگولند دبی، مقابل جزیره جبل علی، خیابان شیخ محمد ابن زاید ساعت کاری لگولند دبی هر روز از 10 صبح تا 6 شب

بهترین شهربازی های دبی : شهربازی فراری ورلد

دنیای فراری که در جزیره یاس ابوظبی قرار گرفته است، دارای سریع ترین ترن هوایی دنیا است. ترن هوایی این شهربازی امارات که فرمولا روسا نام دارد، در عرض تنها 5 ثانیه 240 کیلومتر بر ساعت سرعت می گیرد.

فراری ورلد دارای ترن های هوایی مهیج دیگر و سرگرمی های بسیاری از جمله کارتینگ نیز هست که این مکان را به یکی از جذاب ترین شهربازی های دبی تبدیل می نمایند.

آدرس شهربازی دبی : آدرس شهربازی فراری ورلد امارات، ابوظبی، جزیره یاس ساعت کاری فراری ورلد همه روزه از 11 صبح تا ساعت 8 شب

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1195

به "شهربازی دبی : معرفی 16 شهربازی دبی همراه با آدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهربازی دبی : معرفی 16 شهربازی دبی همراه با آدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید