شانس قرار دریافت بین پنج تیم برتر لیگ برتر بسکتبال کشور را داریم

به گزارش مجله ستاره، مربی تیم خانه بسکتبال هرمزگان گفت: هم گروهی های خوب و قدرتمندی در مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور داریم اما مطمئن هستم با کوشش بازیکنان و حمایت مسئولین از گروه بالا می آییم و فکر می کنم شانس این را داریم که در بین پنج تیم برتر کشور قرار بگیریم.

شانس قرار دریافت بین پنج تیم برتر لیگ برتر بسکتبال کشور را داریم

هنگامه هنگام پور در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور به وسیله اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان و هیئت بسکتبال استان اعلام آمادگی کردیم.

وی مطرح کرد: قول هایی از استانداری هرمزگان، اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان و هیئت بسکتبال استان برای حمایت از تیم خانه بسکتبال هرمزگان در مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور گرفته ایم.

مربی تیم خانه بسکتبال هرمزگان با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان 16 آبان ماه سال جاری شروع می گردد، اضافه نمود: قرعه کشی مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان در فدراسیون انجام شد و ما در گروه اول شامل 7 تیم (شرکت ملی گاز، نامی نو اصفهان، شهرداری گرگان، شکلی، پاز، سپهرداد، خانه بسکتبال هرمزگان) قرار گرفتیم.

هنگام پور توضیح داد: اولین بازی ما در 16 آبان ماه برگزار می گردد و مهمان هستیم هرچند هنوز جدول قرعه کشی برایمان ارسال نشده است.

وی اعلام کرد: هم گروهی های خوب و قدرتمندی داریم اما مطمئن هستم با کوشش بازیکنان و حمایت مسئولین از گروه بالا می آییم و فکر می کنم شانس این را داریم که در بین پنج تیم برتر کشور قرار بگیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 414

به "شانس قرار دریافت بین پنج تیم برتر لیگ برتر بسکتبال کشور را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس قرار دریافت بین پنج تیم برتر لیگ برتر بسکتبال کشور را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید