ستین: سوءتفاهم ها میان اعضای تیم رفع شد، با روحیه و اعتماد به نفس بیشتری به لیگ قهرمانان می رویم

به گزارش مجله ستاره، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از بهبود شرایط تیمش پس از کسب پیروزی در آخرین هفته لالیگا و آمادگی روانی بیشتر آن برای بازگشت به لیگ قهرمانان سخن گفت.

ستین: سوءتفاهم ها میان اعضای تیم رفع شد، با روحیه و اعتماد به نفس بیشتری به لیگ قهرمانان می رویم

به گزارش خبرنگاران، کیکه ستین پس از پیروزی 5 بر صفر تیمش در خانه آلاوس در هفته خاتمهی لالیگا، به خبرنگاران گفت: ما یک آنالیز عمقی از شرایط تیم مان انجام دادیم و از حالا به بعد با هیجان و انگیزه خودمان را برای حضور در لیگ قهرمانان آماده می کنیم. با اعضای تیم صحبت کردم و برخی سؤ تفاهم ها رفع شد. نتیجه ای که در این بازی رقم خورد به ما اجازه می دهد که با اعتماد به نفس و روحیه بالاتری کارمان را در لیگ قهرمانان و فصل آینده انجام دهیم. با اینکه تنها سه روز از بازی قبلی مان می گذشت آنقدر زمان داشتیم که از نظر روانی خودمان را برای این بازی بسیار مهم آماده کنیم. بعد از اتفاقات بدی که در هفته های اخیر رخ داد، خیلی مهم بود که با یک اتفاق مثبت فصل را به خاتمه برسانیم و پیروزی مقابل آلاوس همان پاداشی بود که بابت آماده سازی روانی مان گرفتیم.

به دنبال مسجل شدن قهرمانی رئال مادرید و شکست بارسلونا در آخرین بازی خانگی فصلش مقابل اوساسونا، شایعات زیادی درباره اخراج ستین شنیده شده است. او در این باره هم گفت: من همواره خونسردی ام را حفظ نموده ام. آینده ام نیست که مرا نگران می نماید بلکه شرایط تیمم است که دغدغه اش را دارم. من هم فقط یک بخشی از تاریخ این باشگاه عظیم هستم و درباره این مسائل هم نگرانی ندارم. روی کارم تمرکز دارم و به چیزهایی که خارج از کنترلم هست هم فکر نمی کنم، ضمن اینکه در این باشگاه همواره احساس نموده ام که مورد حمایت و پشتیبانی واقع شده ام. اگر اینطور نبود تا الان تصمیم دیگری گرفته بودم.

لیونل مسی با دو گلی که زد نقش پررنگی در پیروزی بارسلونا مقابل آلاوس داشت. ستین درباره کاپیتان تیمش گفت: حضور او در زمین بازی همواره باعث متزلزل شدن حریف می گردد. باید امیدوار باشیم که چندین سال دیگر هم بتوانیم از تماشای بازی های او لذت ببریم. رابطه من با مسی کم و بیش مانند رابطه ام با سایر بازیکنان تیم است. خب برخی از افراد راحت تر ارتباط می گیرند اما در کل رابطه من با مسی خوب است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1116

به "ستین: سوءتفاهم ها میان اعضای تیم رفع شد، با روحیه و اعتماد به نفس بیشتری به لیگ قهرمانان می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستین: سوءتفاهم ها میان اعضای تیم رفع شد، با روحیه و اعتماد به نفس بیشتری به لیگ قهرمانان می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید