راه اندازی 200 طرح بوم گردی در گلستان تا خاتمه امسال

به گزارش مجله ستاره، در دهه فجر امسال 100 طرح بوم گردی راه اندازی می گردد و تا خاتمه امسال در استان گلستان 200 طرح بوم گردی روستایی راه اندازی خواهد شد.

راه اندازی 200 طرح بوم گردی در گلستان تا خاتمه امسال

در 2 ماه گذشته 35 طرح بوم گردی روستایی و در زمان جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام 50 بوم گردی در گلستان به گفته ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان افتتاح می گردد.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد که روستاهای هدف گردشگری گلستان و کشور با ساختار تازه سال جاری در جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام حضور دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان بیان نمود:

از سال گذشته و با حضور 17 استان از سراسر کشور با حجم بالا و با کیفیت مطلوب تر در نمایشگاه صنایع دستی و سوغات با سیاه چادرهای خود شرکت می نمایند.

به گفته ایشان در این جشنواره 20 شبکه و خبرگزاری معروف کشور و 20 کاردان و سفیر از کشورهای اروپایی،آفریقایی و آسیایی شرکت می نمایند.

ایشان در ادامه اظهار امیدواری کرد که با توجه به اینکه جشنواره سال جاری با هفته وحدت تقارن دارد از شادی و نشاط خوبی برخوردار باشد.

به گفته کریمی این جشنواره امروز و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گرگان افتتاح می گردد و تا 2 آذرماه در این محل برپا است..

منبع: کجارو / تسنیم
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2010

به "راه اندازی 200 طرح بوم گردی در گلستان تا خاتمه امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی 200 طرح بوم گردی در گلستان تا خاتمه امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید