راهیابی خرچنگ به بخش بین الملل جشنواره فیلم های کوتاه شنیت

به گزارش مجله ستاره، تهران (پانا) - پویانمایی پیروز خرچنگ ساخته شیوا صادق اسدی به بخش بین الملل نوزدهمین جشنواره جهانی فیلم های کوتاه شنیت (Shnit) به مرکزیت کشور سوییس راه یافت.

راهیابی خرچنگ به بخش بین الملل جشنواره فیلم های کوتاه شنیت

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، جشنواره دنیای فیلم های کوتاه shnit جشنواره ای 12 روزه است که هر ساله به صورت یک جشنواره فیلم فراملی و به طور همزمان در هشت شهرِ پنج قاره در سراسر دنیا برگزار می گردد.

این جشنواره در شهرهای برن مرکز سوئیس، بوئنوس آیرس مرکز آرژانتین، قاهره مرکز مصر، کیپ تاون مرکز آفریقای جنوبی، هنگ کنگ، مسکو مرکز روسیه، سن خوزه مرکز کاستاریکا، برگزار و مراسم اختتامیه این جشنواره در نیویورک ایالات متحده آمریکا برپا می گردد.

انیمیشن 11 دقیقه ای خرچنگ از تولیدات سال 1398 کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است که داستان پسربچه ای خجالتی و منزوی را که به عضویت در گروه تئاتر مدرسه علاقه دارد، روایت می نماید، هر چند تنها نقشی که به او پیشنهاد می گردد نقش یک خرچنگ است.

بر همین اساس جشنواره شنیت توانسته است با نمایش بیش از 200 فیلم کوتاه در همه گونه ها بیش از 35هزار فیلمساز و دوستدار فیلم را گردهم آورد.

نوزدهمین جشنواره دنیای فیلم های کوتاه شنیت (Shnit) بین روزهای 29 مهر تا 9 آبان 1400 برابر با 21 تا 31 اکتبر 2021 در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1867

به "راهیابی خرچنگ به بخش بین الملل جشنواره فیلم های کوتاه شنیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی خرچنگ به بخش بین الملل جشنواره فیلم های کوتاه شنیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید