ملاقات استراتژیست بیل کلینتون با ترامپ درباره استیضاح

به گزارش مجله ستاره، استراتژیست رئیس جمهور پیشین آمریکا هفته گذشته با دونالد ترامپ ملاقات و درباره استیضاح مذاکره نموده است.

ملاقات استراتژیست بیل کلینتون با ترامپ درباره استیضاح

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مارک پن استراتژیست بیل کلینتون رئیس جمهور سابق آمریکا هفته گذشته در ملاقات با دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده درباره استیضاح تبادل نظر نموده است.

روزنامه واشنگتن پست سه شنبه گزارش داده است که مارک پن دوشنبه گذشته با ترامپ و سایر مشاورانش در کاخ سفید ملاقات نموده و به رئیس جمهور آمریکا اطمینان داده است که از قدرت برکنار نخواهد شد. وی به ترامپ توصیه نموده است که مثل کلینتون به سراسر کشور سفر کند. کلینتون هم زمانی که با تحقیقات استیضاح روبرو شده بود به سراسر آمریکا سفر می کرد.

مارک پن به پایگاه اطلاع رسانی کنگره گفته است که برای ترامپ کار نمی کند و هرگز این کار را انجام نخواهد داد.

گزارش شده است که مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا و کیلیان کانوی وکیل حقوقی کاخ سفید نیز در این نشست حضور داشته اند. کاخ سفید هنوز حاضر به اظهارنظر درباره این نشست نشده است. این دومین ملاقات بین ترامپ و مارک پن بوده است. به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، مارک پن در ماه فوریه نیز به کاخ سفید رفته بود.

خبر مربوط به ملاقات مارک پن با ترامپ در شرایطی است که تحقیقات نمایندگان دموکرات درباره استیضاح ترامپ به خاطر پرونده جنجالی اوکراین همچنان ادامه دارد.

مارک پن استراتژیست ارشد بیل و هیلاری کلینتون بوده است. وی یاری زیادی به پیروزی بیل کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری 1996 میلادی نموده ولی در کمپین انتخاباتی 2008 هیلاری کلینتون ناکام بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 595

به "ملاقات استراتژیست بیل کلینتون با ترامپ درباره استیضاح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات استراتژیست بیل کلینتون با ترامپ درباره استیضاح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید