دیبالا: به فکر دهمین قهرمانی متوالی در سری A هستیم

به گزارش مجله ستاره، مهاجم آرژانتینی یوونتوس می گوید او و هم تیمی هایش پس از کسب نهمین اسکودتوی متوالی، حالا به دنبال دهمین قهرمانی متوالی در سری A هستند.

دیبالا: به فکر دهمین قهرمانی متوالی در سری A هستیم

به گزارش خبرنگاران، باشگاه یوونتوس پیروز شد در فاصله دو هفته مانده به سرانجام فصل جاری سری A، نهمین قهرمانی متوالی خود در این رقابت ها را قطعی نمایند، اما به نظر می رسد قهرمان ایتالیا جاه طلبی عظیم تری در سر دارد و به دنبال دهمین اسکودتوی متوالی خود در فصل 21-2020 خواهد بود.

پائولو دیبالا در گفت وگو با نشریه انگلیسی گاردین گفت: حفظ تمرکز و جاه طلبی می تواند سخت باشد، اما هر پیروزی برای ما خاص است و به نظرم مهم ترین چیز این است. من و هم تیمی هایم و البته باشگاه یوونتوس، پیروزی را دوست داریم و همین میل به پیروزی ما را به قهرمانی رساند.

وی در ادامه اضافه نمود: این موضوع همچنین به ما یاری می نماید تا قدرتمندترین بازیکنان دنیا را در هر پست داشته باشیم. ما به خودمان افتخار می کنیم، کسب نهمین اسکودتوی متوالی فوق العاده است و از حالا به فکر دهمین قهرمانی متوالی در سری A هستیم.

مهاجم آرژانتینی راه راه پوشان تورین در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به تقابل با لیون در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آنهم در حالی که بازی رفت با شکست یک بر صفر یوونتوس همراه شد، گفت: پیش از هر چیزی ما ابتدا باید نظرمان را معطوف به لیگ قهرمانان کنیم که فصل جاری این رقابت ها هم طولانی شد. بازی رفت ما با لیون در حدود پنج ماه پیش بود و در این مدت اتفاقات زیادی افتاده است، اما می دانیم که هنوز می توانیم به چه چیزهایی برسیم.

وی در سرانجام اعلام نمود: بازی بدون تماشاگران در لیگ قهرمانان و بازی تک حذفی در هر مرحله (از مرحله یک چهارم نهایی به بعد) عجیب خواهد بود، اما ابتدا باید در بازی برگشت در تورین مقابل لیون به پیروزی برسیم. در حاضر این مهم ترین چیز است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1147

به "دیبالا: به فکر دهمین قهرمانی متوالی در سری A هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیبالا: به فکر دهمین قهرمانی متوالی در سری A هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید